نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Carrie توسط شبکه FX در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، شبکه FX به‌دنبال ساخت یک اقتباس تلویزیونی از رمان Carrie اثر استفن کینگ است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس جدیدی از رمان Carrie (کری) در دست ساخت است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، شبکه FX و بخش تلویزیونی MGM در حال همکاری برای ساخت سریال Carrie هستند. منابع نزدیک می‌گویند که شخصیت کری وایت ممکن است در این اقتباس تلویزیونی ترسناک متفاوت باشد و بازیگر رنگین پوست نیز این شانس را دارد تا این نقش را بازی کند. بااین حال، جستجو برای یافتن بازیگر شخصیت کری وایت همچنان ادامه دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Carrie در دسترس نیست و این پروژه که اقتباسی از رمان‌های استیون کینگ است، هنوز مراحل اولیه خود را سپری می‌کند.

رمان Carrie در سال ۱۹۷۴ منتشر شد و پس از موفقیت این رمان ترسناک، فیلم Carrie در سال ۱۹۷۶ با بازی سیسی اسپیسک، جان تراولتا، پایپر لوری و پاملا جین سولز، تولید و به‌روی پرده‌های سینما رفت. پس از آن فیلم The Rage: Carrie 2 در سال ۱۹۹۹ منتشر شد، اما نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند و در گیشه شکست خورد و نقدهای منفی را نیز دریافت کرد. پس از آن، فیلم Carrie توسط برایان فولر (نویسنده) و دیوید کارسون (کارگردان) و با بازی آنجلا بتیس، تولید و در سال ۲۰۰۲ از شبکه NBC منتشر شد و پس از آن فیلم دیگری از کری در سال ۲۰۱۳ به‌کارگردانی کیمبرلی پرس و با بازی کلویی گریس مورتس، جولیان مور و جودی گریر به‌روی پرده‌های سینما رفت که این دو اقتباس نیز نتوانستند مانند اقتباس اول موفق عمل کنند.

سریال Castle Rock (کسل راک)، دیگر اثر تولید شده از کارهای استیون کینگ در تلویزیون  است که پخش فصل دوم آن اخیرا از شبکه هولو (Hulu) به اتمام رسیده است. همچنین سریال The Stand (مقاومت) با بازی الکساندر اسکارشگرد برای شبکه CBS All Access در دست ساخت است و همچنین پخش سریال The Outsider (بیگانه) از تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۲ دی ۱۳۹۸) از شبکه HBO آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده