نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نقشه و ماموریت‌های جدیدی به ماد The Elder Scroll 3: Morrowind اضافه شد

بسته الحاقی Aanthirin برای ماد The Elder Scroll 3: Morrowind با ۶۰ مأموریت و یک نقشه جدید توسط تیم Tamriel Rebuilt منتشر شد.

ماد The Elder Scroll 3: Morrowind تقریباً ۱۸ سال پیش منتشر شد. قدمت این ماد نیز به دلیل همکاری توسعه‌دهندگان برای گسترش محیط بازی است. تیم مادساز Tamriel Rebuilt در این مدت، رفته‌رفته ویژگی‌های جدیدی به Morrowind اضافه کرده‌اند. این هفته نیز یکی از بزرگترین بسته‌های به‌روزرسانی خود را برای این ماد منتشر کرده‌اند.

قرار بود که نسخه اصلی بازی The Elder Scroll 3 تمام بخش‌های Morrowind را در خود داشته باشد، ولی توسعه‌دهندگانِ بتسدا قبل از انتشار نسخه نهایی، تنها جزیره مرکزی Vvardenfell را در بازی طراحی کردند و از ایده‌ی خود دست کشیدند. بعد از تغییر ایده‌های بازی اصلی، مادسازان در Tamriel Rebuilt تکه‌های اصلی را در کنار هم قرار دادند تا سرزمین اصلی بازی را به‌طور کامل بازسازی کنند.

the elder scroll 3

بسته الحاقی جدید ماد The Elder Scroll 3: Morrowind

جدیدترین محتوای این پروژه روی منطقه‌ی Aanthirin واقع در جنوب Vvardenfell، تمرکز دارد. این منطقه شامل یک رودخانه بزرگ و چندین شهر و شهرک جدید است. در آخرین نسخه‌ی این ماد، ۶۰ مأموریت جدید برای این منطقه طراحی شده است (یک ماجراجویی گسترده) تا بازیکنان بتوانند مأموریت‌های زیادی را در Aanthirin انجام دهند.

با انتشار بسته به‌روزرسانی 19.12 نقشه بازی تقریباً به مراحل پایانی تکمیل خود نزدیک شده است. با این‌حال هنوز هم چیزهای زیادی برای اضافه کردن به این ماد باقی‌مانده است. طبق اعلامیه رسمی انتشار آپدیت Aanthirin، پروژه‌ی بعدی تیم Tamriel Rebulit مربوط به منطقه‌ی Thirr Valley واقع در بخش Nasis District خواهد بود. ظاهراً، اکثر محوطه‌های این منطقه کامل شده‌اند و تقریباً دو سوم روند این پروژه طی شده است. پس ممکن است نسخه‌ی کامل و بهینه‌ی ماد Morrowind در تابستان سال آینده منتشر شود.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده