// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات EPICENTER بازی Counter Strike مشخص شدند

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات EPICENTER بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از پنج روز رقابت مشخص شدند.

رویداد EPICENTER چند روزی است که کار خود را به میزبانی شهر مسکو پایتخت روسیه شروع کرده است و با حضور هشت تیم مطرح دنیای کانتر استرایک در حال پیگیری است. این رویداد که آخرین تورنمنت مهم بازی Counter Strike: Global Offensive در سال ۲۰۱۹ خواهد بود، مجموع جوایزش ۵۰۰ هزار دلار است و ساعاتی قبل به مرحله نیمه‌نهایی رسید. قهرمان این رویداد در کنار دریافت جایزه ۲۵۰ هزار دلاری با توجه به اهمیت بالای رویداد شانس خوبی را برای صدرنشین شدن در رنکینگ ماهیانه بازی کانتر استرایک خواهد داشت.

در مرحله گروهی مسابقات شاهد بازی خوب دو تیم Vitality و Mousesports بودیم که با صدرنشینی در گروه‌های خود توانستند جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات را به‌صورت مستقیم کسب کنند. در ادامه کار چهار تیم forZe ،Evil Geniuses ،Natus Vincere و Heroic بایستی در اولین راند مرحله حذفی دو تیم دیگر را راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌کردند. در اولین بازی راند حذفی تیم‌های forZe و Heroic با یکدیگر روبه‌رو شدند که تیم Heroic توانست رقیب خودش را در دو نقشه Mirage و Nuke در هم کوبد و به مرحله بعدی صعود کند. در بازی بعدی دو تیم EG و Na'Vi بایستی به مصاف هم میرفتند که نماینده قاره آمریکا توانست با کسب نتایج ۱۶:۱۰ و ۱۶:۱۴ تیم روس زبان Na'Vi را خانه خودش شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه یابد.

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال مسابقات قرار است تا ساعاتی دیگر پیگیری شوند و قهرمان رویداد به زودی مشخص خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده این رویداد می‌توانند با مراجعه به کانال Epicenter در توییچ از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده