نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مانیتور مستر تک مدل XG345AQ به همراه دو مدل جدید دیگر به بازار عرضه شد

توسعه تجارت صنایع آپادانا، خدمات پس از فروش ترابایت سرویس در ایران بعد از مدتی مانیتور مسترتک مدل XG345AQ را در سایت رسمی خود موجود کرده است.

برند مسترتک که توسط شرکت توسعه تجارت صنایع آپادانا (خدمات پس از فروش ترابایت سرویس) در ایران محصولاتی نظیر کیس های کامپیوتر، کامپیوترهای بدون کیس یا آل این وان (AIO)، ماوس و کیبورد، هدست، مانیتور، تلویزیون، منبع تغذیه و فن‌های کامپیوتر تولید می‌کند، مانیتور مسترتک مدل XG345AQ را پس از مدتی انتظار در سایت رسمی‌اش موجود کرد.

این مانیتور ۳۴ اینچی دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۴۴۰ و تصویر 4K بوده و از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پنل Ultra Wide، نسبت تصویر ۲۱:۹، نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از درگاه‌های USB3 ،HDMI ،Display Port و DVI اشاره کرد.

علاوه‌بر خروجی‌های تصویر که در پشت پنل تعبیه شده است، یک درگاه برای اتصال هاب USB نیز وجود دارد. همچنین روی پایه این محصول یک جایگاه برای هدست نیز وجود دارد.

مانیتورهای جدید مسترتک سری GP و VA

مانیتور GP275AQ برند مسترتک یک مانیتور 27 اینچی منحنی (Curved) بوده که دارای کیفیت تصویر WQHD است که به کاربران تصویری با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ نمایش می‌دهد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از درگاه های HDMI ،Display Port و جک خروجی صدا اشاره کرد.

مسترتک

این محصول از سری مانیتور های GP مسترتک بوده که نسبت به مدل‌های پیشین علاوه‌بر تغییرات ظاهری، ارتقا رزولوشن از Full HD به 2K را نیز در بر داشته است.

مانیتورهای سری VA نیز که برای اولین‌بار در ابعاد ۲۴ و ۲۷ اینچ به بازار عرضه خواهند شد در دو رنگ سفید و مشکی بوده و رزولوشن آن‌ها ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. این محصولات تصاویر را با نسبت ۱۶:۹ به کاربران نمایش می‌دهد.

مسترتک

گفتنی است برند مسترتک در مانیتور های فوق سعی کرده است تا از آخرین فناوری روز دنیا استفاده کند. به‌عنوان مثال فناوری‌های تصویر بدون لرزش یا محو شدگی، ComfyView در این مانیتورها استفاده شده است که در نتیجه آن، اعمال فشار کمتر روی چشمان کاربر است و امکان کار کردن طولانی مدت را میسر می‌کند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده