نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Deemo II با انتشار تریلری به صورت رسمی معرفی شد

بازی Deemo II به‌صورت رسمی توسط رایارک گیمز (Rayark Games) و با انتشار یک تیزر کوتاه معرفی شد ولی هنوز پلتفرم و تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

نسخه اول بازی Deemo، در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های موبایلی عرضه شد. این بازی با ترکیب جذابی از موسیقی، جلوه‌های بصری و داستان احساسی خود توانست توجه منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند. نسخه اصلی در نهایت برای پلتفرم‌های ویتا و نینتندو سوییچ نیز عرضه شد، در کنار این دو پلتفرم، نسخه بهتری از آن نیز با نام Deemo REBORN برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. با انتشار تیزر کوتاهی از بازی Deemo II، دنباله این بازی موسیقی محور به‌صورت رسمی تأیید شد.

این بازی با ترکیب عنصرهای داستان‌گویی و گیم‌پلی موسیقی محور خود توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. این تیزر کوتاه اطلاعات زیادی از بازی در اختیار ما قرار نمی‌دهد، ولی موسیقی و اتمسفر بی‌نظیری دارد و کمی از داستان و نوع بازی را برای مخاطب روشن می‌کند. Deemo در سبک بازی‌های موسیقی محور دسته‌بندی می‌شود و بازیکن باید از نوت‌های موسیقی در جریان بازی استفاده کند. احتمالاً دنباله بازی Deemo نیز از این روند پیروی خواهد کرد. این تیزر کوتاه، پلتفرم‌های مدنظر بازی Deemo II و یا تاریخ انتشار آن را مشخص نمی‌کند. در پایان تیزر، تنها وبسایت رسمی رایاک معرفی می‌شود تا بازیکنان با مراجعه به آن، از اخبار انتشار این بازی مطلع باشند.

بازی Deemo II در حال‌حاضر در مرحله توسعه قرار دارد، و هنوز پلتفرم‌ها و تاریخ انتشار آن مشخص نشده‌اند. در پایین می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده