نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

شب یلدا مبارک؛ امشب را کنار خانواده سپری کنیم

آخرین روز از پاییز، طولانی‌ترین شب سال و بهانه‌ای برای دور هم جمع شدن و برای ساعتی هم که شده، فاصله گرفتن از دنیای تکنولوژی است. 

یکی از جشن‌های محبوب و قدیمی ما ایرانی‌ها، شب یلدا است. یعنی آخرین شب از فصل پاییز که طولانی‌ترین شبِ سال هم نامگذاری شده است و بهانه‌ای است که باعث می‌شود خانواده‌ها کنار هم جمع شوند و با کنار گذاشتن دغدغه‌های روزانه‌ای که همگی درگیر آن‌ها هستیم، برای ساعتی هم که شده این کنار هم بودن را جشن بگیرند. یلدا، از آن شب‌هایی است که خیلی‌هایمان از کودکی تا الان خاطرات خوبی از آن داریم و تداعی‌گر دقایق شیرینی از جمع شدن در خانه بزرگ‌ترها است. 

درست است که کار ما و بخش بزرگی از سرگرمی‌هایمان به اینترنت و کامپیوترهایمان گره خورده است، اما گاهی هم بد نیست تا کمی از این موارد فاصله بگیریم و برای ساعتی هم که شده، بدون داشتن دغدغه اخبار جدید و اتفاقاتی که در سراسر جهان رخ می‌دهند، این باهم بودن را جشن بگیریم. از این رو ماهم در زومجی تصمیم گرفتیم تا به احترام این جشن باستانی و ارزشمند، روند انتشار مطالب‌مان را از ساعت ۲۱ امشب متوقف کنیم و باقی ساعات شب را کمی از کار فاصله بگیریم. از این رو این مطلب، آخرین مطلبی است که امروز در زومجی منتشر می‌شود و روند انتشار مطالب از صبح فردا از سر گرفته خواهد شد. 

حرف بیش‌تری باقی نمی‌ماند؛ جز آرزوی اینکه در این شب دقایق لذت‌بخشی را در کنار عزیزان و خانواده سپری کنید. یلدا مبارک!


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده