نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

آپدیت جدید و رایگان بازی Cadence of Hyrule منتشر شد

شخصیت شرور بازی Cadence of Hyrule در جدیدترین آپدیت Crypt of the NecroDancer ft. The Legend of Zelda داستان خود را بازگو می‌کند.

شاید وقتی در طول تابستان مشغول تجربه‌ی Cadence of Hyrule، اسپین‌آف جذاب Zelda از Brace Yourself Games بودید، به این فکر افتاده باشید که اصلاً چرا Octavo به‌دنبال تصاحب Hyrule است؟ اگر این سؤال در ذهن شما هم ایجاد شده، باید گفت که توسعه دهندگان این بازی خبرهای خوبی برای شما دارند. تیم توسعه دهندگان Cadence of Hyrule امروز به‌روز رسانی جدید و رایگانی را منتشر کردند که با نام «Octavo’s Ode» شناخته می‌شود. فصل جدید این بازی، به‌هدف اصلی رهبر ارکستر داستان بازی می‌پردازد.

بازی Cadence of Hyrule از دنیای بازی Zelda و گیم پلی Crypt of the Necrodancer استفاده کرده و یک تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را در دسترس کاربران قرار داده است. حرکت بازیکن در Cadence of Hyrule حالت ریتمیک دارد و با توجه‌ به عملکرد شما در بازی، موسیقی در حال پخش شکل ‌و شمایل متفاوتی به‌ خود می‌گیرد. این بازی در زمان انتشار هم از دیدگاه منتقدان و هواداران بازخورد خوبی دریافت کرد. موسیقی بازی‌های Zelda در کنار استایل کلاسیک Necrodancer، کشتن هیولاهای Cadence of Hyrule را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کرده است. می‌توان به جرأت این بازی را یکی از بهترین اسپین آف‌های مجموعه Zelda در نظر گرفت.

حالا و در فصل جدید Octavo’s Ode، قرار است کمی بیشتر با داستان Octavo آشنا شده و دلیل سرسختی شرور اصلی داستان Cadence of Hyrule را متوجه شویم. Cadence of Hyrule هم اکنون برای کنسول نینتندو سوییچ قابل دریافت است. محتوای به‌روز رسانی جدید این بازی نیز امروز منتشر شده و تمامی افرادی که این بازی را در اختیار دارند، می‌توانند به صورت رایگان این آپدیت را دریافت کنند. ضمن این که این بازی هم اکنون در فروشگاه eShop نینتندو به فروش می‌رسد؛ لذا زمان مناسبی برای تجربه‌ی اسپین آف عالی Brace Yourself Games است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده