// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

بیت‌فنیکس از براکت نگه‌دارنده کارت گرافیک مجهز به RGB رونمایی کرد

شرکت بیت‌فینکس که در زمینه‌ی تولید و طراحی سخت‌افزارهای رایانه‌ای و متعلقات رایانه‌های شخصی فعالیت دارد، به‌تازگی از براکت پشتیبانی کارت گرافیک جدیدی با نام Alchemy 3.0 رونمایی کرده است.

شرکت بیت‌فینکس که در زمینه‌ی تولید و طراحی سخت‌افزارهای رایانه‌ای و متعلقات رایانه‌های شخصی فعالیت دارد، به‌تازگی از براکت پشتیبانی کارت گرافیک جدیدی با نام Alchemy 3.0 رونمایی کرده است. به‌گفته‌ی این شرکت تولید کننده، Alchemy 3.0 علاوه‌بر پشتیبانی و ثابت نگه داشتن کارت‌های گرافیک بزرگ، با در اختیار داشتن سیستم نورپردازی RGB باعث افزایش زیبایی و چشم نوازی رایانه‌ی کاربران خواهد شد. این براکت قابلیت اتصال به سیستم‌های RGB فعلی رایانه‌ها شخصی و همچنین همسان‌سازی نورپردازی با فن‌های خنک‌کننده را دارد تا زیبایی کیس شما به بالاترین حد ممکن برسد.

این براکت توانایی پشتیبانی و ثابت نگه داشتن کارت‌های گرافیک با حداکثر وزن ۱۶ پوند (حدود ۷ کیلوگرم) را دارد، بنابراین هیچ جای نگرانی در رابطه با خم شدن یا شکستن آن بر اثر تداوم وزن اعمالی وجود نداشته و کاربران می‌توانند با خیال راحت، بزرگ‌ترین کارت‌های گرافیک موجود در بازار را روی آن نصب کنند. بخش نورپردازی این محصول جدید نیز با استفاده از یک اتصال ۳پین از نوع ۵ ولتی می‌تواند به نوارهای نورپردازی دیگر یا سیستم فن‌های Spectre ARGB متصل و همگام‌سازی شود. این باعث می‌شود که نورپردازی براکت‌های Alchemy 3.0 قابلیت شخصی‌سازی نرم‌افزار را داشته باشند و کاربر بتواند به‌صورت کاملا دلخواه به تنظیم و تغییر آن بپردازد.

این براکت در زیر کارت‌های گرافیک نصب شده و با در اختیار داشتن بازو‌های توزیع وزن، باعث می‌شود که علاوه‌بر ثابت ماندن کارت گرافیک، فشار مضاعف روی شکاف PCIe وجود نداشته باشد. این محصول که در سه اندازه‌ی ۴۵ میلی‌متری، ۸۰ میلی‌متری و ۱۲۰ میلی‌متری عرضه می‌شود، با در اختیار داشتن شکاف‌های متعدد و هجده حفره‌ برای پیچ شدن، به‌کاربر اجازه می‌دهد تا از نظر شخصی‌سازی و جایگیری آن در کیس با مشکل مواجه نشود. البته شایان ذکر است که مادربورد مورد استفاده توسط شما باید حداقل ۳ جایگاه PCIe اضافه در اختیار داشته باشد، زیرا این محصول به فضایی معادل اندازه سه شکاف PCIe نیاز دارد.

bitfenix

گرچه هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت کارت گرافیک جدید این شرکت منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته خواهد شد، تا امکان پذیرش گسترده و افزایش فروش وجود داشته باشد. البته با درنظرگرفتن این موضوع که این براکت اغلب برای کارت‌های گرافیک بالا رده و سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت، می‌توان حدس زد که قیمت‌گذاری آن نیز براساس محصولات میان‌رده خواهد بود.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده