نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

مبارزات آنلاین چندنفره به بازی Monster Sanctuary اضافه خواهد شد

ویژگی‌های جدیدی در قالب آپدیت توسط استودیوی موی رای گیمز به بازی Monster Sanctuary اضافه شده‌اند که یکی از این ویژگی‌ها اضافه شدن بخش مبارزات PVP است.

بازی Monster Sanctuary ترکیب بی‌نظیری از مبارزات هیولاهای Pokemon و اکتشاف در دنیای Metroidvania است. تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی در استودیوی موی رای گیمز نسخه دسترسی زودهنگام این بازی را در ماه مرداد منتشر کرد. از آن زمان، محتواهای جدید به‌طور مداوم برای این بازی عرضه شده‌اند. بخش مبارزات آنلاین چندنفره نیز در آپدیت جدید به بازی Monster Sanctuary اضافه شده است. این بخش، ویژگی درخواستی از طرف طرفداران این بازی بوده که در ادامه می‌توانید تریلر آن را مشاهده کنید:

اضافه کردن بخش آنلاین چندنفره، قدم بسیار مهمی برای بازی‌هایی همچون Monster Sanctuary است، فرصتی که موی رای گیمز به‌خوبی از آن بهره برده است. بازیکنانی که بازی‌هایی همچون Pokemon را تجربه کرده‌اند، انتظار دارند تا در این بازی نیز مهارت خود را در برابر سایر افراد مورد آزمایش قرار دهند. پس اضافه شدن این ویژگی به بازی، اتفاق بسیار خوبی محسوب می‌شود. خوشبختانه، وجود این بخش آنلاین در نسخه دسترسی زودهنگام، به استودیو زمان می‌دهد تا مبارزات 6 به 6 را برای نسخه اصلی بازی، بهینه‌سازی کنند.

در کنار بخش PVP، تغییرات دیگری نیز در بازی اعمال شده‌اند. یکی از این تغییرات، اضافه شدن هیولای جدیدی است که بازیکنان می‌توانند به او آموزش دهند و همچنین تغییراتی برای متعادل شدن مبارزات درون بازی اعمال شده است. فهرست تغییرات اعمالی در بازی نسبت به همیشه کمی طولانی‌تر است. ولی این موضوع به دلیل اضافه شدن بخش مبارزات آنلاین چندنفره و متعادل‌سازی بازی کاملاً عادی است. منطقه‌ی جدیدی نیز برای اکتشاف در این آپدیت با بازی اضافه خواهد شد.

نسخه زودهنگام بازی Monster Sanctuary هم‌اکنون از طریق فروشگاه استیم برای پلتفرم ویندوز در دسترس است. نسخه نهایی نیز برای هر دو پلتفرم ویندوز و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده