نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

مشکلات صدا و نوسانات تصویر Halo: Reach برطرف می‌شود

توسعه‌دهندگان Halo: Reach با اشاره به آگاهی از مشکلات فنی گزارش شده توسط کاربران پی سی، وعده‌ی انتشار پچ اصلاح کننده‌ی این بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن به بازیکنان داده‌اند.

بازی Halo: Reach در ماه دسامبر و با انتشار مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection برای پلتفرم پی سی عرضه شد. بازگشت Halo به پی سی تا حد زیادی موفقیت آمیز بود؛ بااین‌حال، یک سری مشکلات فنی از جمله مشکلات مربوط‌ به صدا، نوسانات تصویر و عدم امکان نیم خیز شدن در حین حرکت توسط کاربران این بازی گزارش شده بود.

343 اینداستریز (343Industries) در پست وبلاگی که ابتدای این هفته منتشر کرده، توضیحاتی را در رابطه با حل این مشکلات ارائه کرده است. توسعه‌دهنده‌ی این استودیو در بخشی از این پیام می‌نویسد:

انتشار این بازی نیز مثل همه‌ی بازی‌های مجموعه‌ی Halo، اولین قدم در مسیر تکامل تجربه‌ی کاربری آن است. در حال حاضر، تیم توسعه‌دهندگان Halo: Reach مشغول شناسایی تمامی مشکلات و ایراداتی است که در طول دو هفته اخیر گزارش شده است.

343Industries در ادامه‌ی این مطلب به آغاز فرایند اصلاح مشکلات مربوط‌به بحث صدا اشاره کرده و وعده‌ی انتشار پچ اصلاح کننده‌ی این بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن داده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که مشکلات مربوط‌ به به بحث نوسانات تصویر این بازی کمی جدی تر بوده و تیم توسعه‌دهندگان این بخش، همچنان مشغول شناسایی عوامل مؤثر در ایجاد این مشکلات هستند. هنوز زمان مشخصی برای انتشار پچ اصلاح کننده‌ی این بازی تعیین نشده است؛ اما نویسنده‌ این پست توصیه می‌کند که برای حل موقت این مشکل، می‌توانید اپلیکیشن‌های پس زمینه‌ی Third-Party را غیرفعال کنید.

«امکان نشستن در حین حرکت» یکی از قابلیت‌های گیم پلی این بازی در نسخه‌ی اورجینال ایکس‌باکس 360 بود که ظاهراً در نسخه‌ی پی سی وجود ندارد. 343Industries تأیید کرده که این استودیو مشغول شناسایی یک راه‌حل مناسب برای بازگرداندن این ویژگی است. در این رابطه نیز زمان مشخصی اعلام نشده است.

توسعه‌دهندگان Halo: Reach در ادامه، لیستی از سایر مشکلات کوچک این بازی که در ادامه حل‌و‌فصل خواهند شد را منتشر کرده است:

  • Screen Tearing / VSync: یک سری باگ‌ها در بحث همگام سازی تصاویر گزارش شده که با انتشار پچ اصلاحیه‌ به‌طور کامل تشریح و برطرف خواهند شد.
  • Key Binding: توسعه‌دهندگان این بازی مشغول تلاش برای یکپارچه کردن مجدد مکالمات متنی و صوتی آن هستند.
  • Mouse Input: تعداد محدودی از کاربران این مشکل را گزارش کرده اند اما این استودیو از کاربران درخواست کرده تا در صورت مشاهده‌ی هرگونه مشکل در بحث تأخیر در دریافت دستورها ماوس، این مشکل را در بخش پشتیبانی سایت گزارش کنند.
  • View Model: این استودیو هم‌اکنون مشغول ویرایش و آزمایش قابلیت ایجاد تغییر در راستای محورهای X و Y برای مدل دید بازیکن است.

Halo: Reach پنجمین نسخه از مجموعه Halo است که داستان آن پس از وقایع Halo: Combat Evolved روایت می‌شود. این بازی هم‌اکنون برای کاربران پی سی و ایکس باکس وان قابل دریافت است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده