نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

سریال Daybreak پس از یک فصل لغو شد

شبکه نتفلیکس از لغو سریال Daybreak پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Daybreak (دی‌بریک) پس از یک فصل به کار خود پایان داده است. آرون الی کولیت، یکی از دو سازنده این سریال بلک کمدی و پسا آخر الزمانی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر این خبر را رسما تایید و اعلام کرد که شبکه نت فلیکس تصمیم گرفته تا ادامه ساخت این سریال را پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن، لغو کند و بدین ترتیب این سریال قرار نیست برای فصل دوم تمدید شود. کولیت در بیانیه منتشر شده از تمامی طرفداران و کسانی که سریال Daybreak را تماشا و از آن حمایت کرده بودند، تشکر و قدردانی کرد. این سریال اقتباسی از رمان گرافیکی به‌همین نام اثر برایان رالف بوده است.

سریال Daybreak داستان یک پسر دبیرستانی ۱۷ ساله به‌نام جاش ویلر را دنبال می‌کند که در شهر آخرالزمانی گلندیل در ایالت کالیفرنیا به‌دنبال یافتن دوست گمشده‌اش است. جاش در تلاش برای زنده ماندن در میان گروهی از جنایتکاران دیوانه و موجوداتی زامبی مانند که Ghoulies نام دارند و هر چیز دیگری که برای او تهدید محسوب شود، به گروه دو نفره آنجلیکا و وسلی، قلدر سابق دبیرستانش می‌پیوندد. این گروه خرابکار اکنون به افرادی صلح جو تبدیل شده‌اند و حال قرار است به جاش در این ماجراجویی در این دنیای پر از زامبی کمک کند. سریال Daybreak ماه گذشته از شبکه نتفلیکس منتشر شد و نقدها و واکنش‌های متوسطی از منتقدان و بینندگان را دریافت کرد.

کالین فورد در نقش جاش ویلر، الیویا آلین لیند، سوفی سیمنت، آستین کروت، کودی کرسلی، کریستا رودریگوئز، متیو برودریک، گرگوری کیسان، جینته گادلاک و ناتالی آلین لیند، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daybreak حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال با همکاری کولیت و برد پیتون در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه Netflix منتشر شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده