نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹

نسخه‌ی مستقل ماد The Forgotten City از بازی Skyrim زمستان سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود

ماد تحسین شده و برنده‌ی جایزه‌ی The Forgotten City از بازی Skyrim، بازی مستقل خود را دریافت خواهد کرد؛ و به‌نظر می‌رسد که این بازی در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

دیِر ویلیجرز (Dear Villagers) در خبری که روز گذشته منتشر کرد، انتشار بازی مستقل The Forgotten City را تأیید کرد. این بازی توسط استودیوی مدرن استوری تلر (Modern Storyteller) و در ژانر RPG ساخته شده و وقایع آن در روم باستان اتفاق می‌افتد. داستان این بازی درباره‌ی ۲۶ فردی است  که در یک شهر مخفی و زیرزمینی و با وحشت از قانون «Golden Rule» زندگی می‌کنند. براساس این قانون، هرکدام از این افراد که مرتکب گناهی می‌شوند، سایرین از پیامدهای آن زجر خواهند کشید. بازیکنان در این بازی نقش پروتاگونیست اصلی داستان را در اختیار دارند که توانایی سفر در زمان را داشته و در حالی که در حلقه‌های زمانی گرفتار می‌شود، از رازهایی پرده بر می‌دارد که سرنوشت اتفاقات یک روز به خصوص را دچار تغییر می‌کند.

The Forgotten City نسخه‌ی مستقل یکی از مادهای بازی Skyrim است که برای اولین‌بار در طول تاریخ برنده‌ی جایزه‌ی ملی Writers’ Guild Award برای نویسندگی داستان خود شده است. خود این ماد، شامل یک گیم پلی ۶ الی ۸ ساعته است که به تنهایی ۲.۵ میلیون دانلود را به خود اختصاص داده است.

نسخه‌ی مستقل این بازی از شهر جهان باز Roman نیز رونمایی خواهد کرد. محیط این شهر با موتور گرافیکی Unreal Engine طراحی شده است. کاراکترهای این شهر با هم ارتباط متقابل داشته و تصمیمات متفاوت بازیکنان در چگونگی برخورد با مسائل، پایان‌بندی‌های متفاوتی را برای این بازی رقن خواهد زد. بازیکنان در The Forgotten City قادر به خلق کاراکتر منحصر به‌فرد خود هستند و مشکلات و مسائل پیش روی خود را به استفاده از منطق، فریب، رشوه، مخفی کاری، ارعاب و دست کاری در حلقه‌های زمانی از مقابل بر می‌دارند.

تریلری که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، تفاوت‌های گرافیکی نسخه‌ی ماد و نسخه‌ی مسقل این بازی را به‌تصویر می‌کشد. با توجه به این که ماد The Forgotten City روی موتور گرافیکی Skyrim اجرا می‌شد، تفاوت‌های چشم گیری میان این دو بازی مشاهده خواهد شد. با استفاده از موتور Unreal Engine، نورپردازی محیط بازی بهبود قابل توجهی را به خود می‌بیند و با عمیق‌تر شدن سایه‌ها، بالا رفتن جزئیات اتمسفر بازی و همچنین مدل سازی بهتر کاراکترها، کیفیت گرافیکی محتوای بصری The Forgotten City به‌مراتب پیشرفت کرده است.

به‌نظر می‌رسد که این بازی با حفظ تمامی عناصری که موجب محبوبیت ماد The Forgotten City شده، تمامی جنبه‌های مثبت این بازی را به سطح بالاتری ارتقا داده و امکان گشت و گذار در یک شهر جدید و بسیار بزرگ را فراهم می‌کند. معماها و مراحل جانبی بیشتری در ساختار بازی تعبیه شده و صداگذاری حرفه‌ای این بازی، با یک موسیقی متن جدید و با کیفیت همراه خواهد شد.

نیک پیرس، خالق بازی The Forgotten City ویدیوی جدیدی را با اعلام خبر همکاری با Dear Villagers منتشر کرده که در خلال این ویدیو از کسب حمایت‌های مورد نیاز برای رسیدن به اهداف همیشگی خود در ساخت این بازی می‌گوید. او در ادامه توضیح می‌دهد که تاریخ انتشار این بازی بنا به دلایلی به زمستان سال ۲۰۲۰ موکول شده و از مراحل طراحی و توسعه‌ی این بازی در سه سال گذشته، جزئیات جدیدی را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد.

استودیوی توسعه دهندگان این بازی کار خود را با دو نفر به‌عنوان هسته‌ی مرکزی گروه شروع کرده و بعد از اضافه شدن تیم Modern Storyteller، یک آرتیست طراح محیط بازی، طراح لباس، طراح صدا، متخصص UI و یک انیماتور جدید نیز به این گروه اضافه شده است. این استودیو قصد دارد تا با گسترش تیم توسعه دهندگان The Forgotten City، علاوه‌بر جان بخشیدن به کاراکترهای دنیای این بازی، شخصیت‌های جدید و متنوعی از جمله کشیش‌ها، گلادیاتورها، سربازان، مقامات سیاسی و همچنین قاتل‌ها و مزدوران اجیرشده را به‌دنیای این بازی معرفی کند.

انتشار بازی The Forgotten City در حال حاضر برای پی سی و ایکس باکس وان تأیید شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده