// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Into the Breach را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

فروشگاه اپیک گیمز در جریان رویداد ۱۲ روزه خود به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی اولین بازی رایگان خود را در دسترس قرار داد؛ Into the Breach.

مقاله‌های مرتبط:

از دیروز بعد از ظهر تخفیف‌های تعطیلات سال نو میلادی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گرفته است. همچنین در کنار تخفیف‌های سال نو، فروشگاه اپیک گیمز رویدادی را برگزار کرده است که در جریان آن، هر روز یک بازی رایگان در اختیار کاربران پی سی قرار داده می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی در جریان رویداد ۱۲ روزه بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز، هر روز یک بازی رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر قرار داده می‌شود. ازاین‌رو اگر حساب کاربری این فروشگاه را ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اپیک گیمز، یک حساب کاربری بسازید و از بازی‌های رایگان خود لذت ببرید. Into the Breach را می‌توان یکی از بازی‌های تاکتیکی نوبتی هیجان‌انگیز دانست که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند.

علاقه‌مندان به بازی Into the Breach تنها تا ساعت ۱۹:۳۰ امروز به‌وقت ایران فرصت دارند این بازی را به‌صورت رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند. دراین‌میان اشاره کنم که یک کد تخفیف ۱۰ دلاری هم برای کاربران در جریان تعطیلات سال نو در نظر گرفته است. برای کسب این کد تخفیف ۱۰ دلاری هم تنها کافی است به حساب کاربری خود وصل شوید و از طریق فروشگاه اپیک گیمز، جهت دریافت کد ذکر شده اقدام کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده