// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Overdrive II: Shadow Legion؛ نجات بشریت

Overdrive II: Shadow Legion یک بازی موبایل هک اند اسلش است که روایت‌گر داستان نجات انسان‌ها دربرابر هوش‌مصنوعی آلوده شده است.

Overdrive را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های هک اند اسلش دو بعدی دانست که طی سال‌های اخیر روی موبایل عرضه شده است. در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ بازی اندروید و آیفون Overdrive II: Shadow Legion رفته‌ایم که یک دنباله برای نسخه اول به‌حساب می‌آید. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Overdrive II – Shadow Legion روایت‌گر جهانی است که هوش‌مصنوعی در آن به نیروهای تاریک آلوده شده است و یک خطر جدی برای انسان‌ها به‌حساب می‌آید. شما در نقش قهرمانی از یک سازمان قرار می‌گیرید که وظیفه دارد ربات‌های آلوده شده تی‌دروید را از بین ببرد و پرده از اسرار این مشکلات بردارد. 

Overdrive II – Shadow Legion

در بازی‌های هک اند اسلش سیستم هدایت کاراکتر و اعمال ضربات اهمیت بالایی دارد و تیم سازنده هم به‌خوبی از آن با خبر بوده و از سیستم ساده و قابل قبولی برای بازی خود استفاده کرده است

با شروع بازی، وارد بخش شخصی‌سازی و انتخاب کاراکتر می‌شوید و پس از اعمال تغییرات مورد نظر، مرحله آموزشی Overdrive II – Shadow Legion آغاز می‌شود. در مرحله آموزشی به‌خوبی با ساختار و گیم‌پلی بازی آشنا می‌شوید. در سمت چپ صفحه‌نمایش یک آنالوگ مجازی طراحی شده که ازطریق آن می‌توانید کاراکتر خود را هدایت کنید. این در حالی است که در سمت راست صفحه‌نمایش هم دکمه‌های مختلفی از جمله دکمه ضربه‌زدن، دکمه پرش و جاخالی تعبیه شده است. جدا از این موارد، چهار دکمه دیگر را هم مشاهده می‌کنید که مربوط‌ به استفاده از مهارت‌ها و قابلیت ویژه قهرمان داستان است. تیم سازنده سعی کرده به‌واسطه‌ی آزادسازی تدریجی مهارت‌ها، سیر تکاملی قهرمان داستان را به‌تصویر بکشد. ازاین‌رو در همان ابتدا تمامی مهارت‌ها آزاد نیستند. برای آزاد سازی آن‌ها باید مراحل بازی Overdrive II – Shadow Legion را پشت سر بگذارید و سطح خود را افزایش دهید. افزایش سطح باعث می‌شود تا مهارت‌های جدیدترین را کسب کنید.  جدا از افزایش سطح کلی، به‌واسطه‌ی سیستم ارتقای کاراکتر و کسب آیتم‌های جدید، می‌توانید قدرت شخصیت اصلی را افزایش دهید. همچنین این آیتم‌ها قابلیت ارتقا هم دارند. ازاین‌رو با ترکیب آیتم‌ها، می‌توانید قدرت آیتم اصلی را افزایش دهید. 

از نظر گیم‌پلی، بازی اندروید و آیفون Overdrive II – Shadow Legion ادامه دهنده راه نسخه اول است. Overdrive II – Shadow Legion یک بازی هک‌ اند اسلش دوبعدی است که می‌توانید کومبوها و ضربات مختلفی را روی حریف اعمال کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب Overdrive II – Shadow Legion، سیستم هدایت کاراکتر، اعمال ضربات و مهارت‌ها است. در بازی‌های هک اند اسلش این مورد اهمیت بالایی دارد و تیم سازنده هم به‌خوبی از آن با خبر بوده و از سیستم ساده و قابل قبولی برای بازی خود استفاده کرده است. همچنین می‌توانید مهارت‌ها را هم شخصی‌سازی کنید و مهارت‌هایی را که بیشترین استفاده را برای شما دارند، درکنار یکدیگر قرار دهید. جدا از بخش داستانی، چند حالت دیگر هم برای شما درنظر گرفته شده که دراین‌میان، حالت Adventures به حالت داستانی گره خورده است. به‌عبارتی برای آزاد سازی تمامی مراحل داستانی، باید مراحل مختلفی از حالت Adventures را کامل کنید. مراحل حالت Adventures آن‌چنان تفاوت خاصی با مراحل داستانی ندارد و صرفا برای‌ آشنایی با دشمنان جدید و مکانیسم‌های مبارزه‌ای آن‌ها در مراحل داستانی، طراحی شده است.

Overdrive II – Shadow Legion

از نظر بصری هم بازی آیفون و اندروید Overdrive II – Shadow Legion می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در اختیار شما قرار دهد و این تجربه درکنار گیم‌پلی زمانی به اوج خود می‌رسد که پای موسیقی‌ به وسط می‌آید. موسیقی Overdrive II – Shadow Legion یکی از مواردی است که شما را تا آخرین لحظه سرگرم و هیجان‌زده نگه می‌دارد. بااین‌تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی هک اند اسلش دو بعدی با داستانی قابل قبول هستید که بتواند برای مدتی شما را سرگرم کند، Overdrive II – Shadow Legion می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد. در زیر هم می‌توانید تریلر این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Overdrive II: Shadow Legion

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده