// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴

بازی های هفته چهارم آذر 1398 برای اندروید

در چهارمین هفته آذر ماه ۹۸، درنقش یک روانی قرار گیرید، جدیدترین نسخه مجموعه اوم‌نوم را بازی کرده و با ربات‌های جنگی یک رقابت بتل‌رویال هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

در هفته چهارم آذر ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Horrorfield را داشتیم که در آن می‌توانید علابه‌بر قرارگیری در نقش چهار فرد قربانی که می‌خواهند از دست یک روانی فرار کنند، خود شما به یک شکارچی تبدیل شوید. همچنین بازی آنلاین Super Mecha Champions را داشتیم که با الهام از گیم‌پلی سری تایتان‌فال، بازیکنان می‌توانند در آن با کنترل ربات‌های غول‌آسا با یکدیگر به مبارزه بپردازند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Horrorfield

Horrorfield

در معرفی اولین بازی هفته به سراغ یک اثر ترسناک و ماجراجویی چندنفره از استودیو روسی Skytec Games رفته‌ایم. داستان بازی روایت‌گر چهار شخصیت بازی است که در مخفیگاه یک روانی گیر افتاده‌اند. برق این ساختمان‌ ترسناک قطع شده است و این فرد روانی قصد دارد تا این چهار نفر را شکار کند. این چهار نفر باید با کمک یکدیگر برق ساختمان را وصل کرده و از آن‌جا فرار کنند. اما نکته جالب توجه این‌جا است که شما به‌جای قربانیان می‌توانید درنقش فرد روانی بازی را پیش ببرید؛ شخص ترسناکی که قصد دارد جلوی فرار قربانیان خود را گرفته و آن‌ها را شکار کند. شما می‌توانید چهار شخصیت قربانی را از بین هشت کاراکتر مختلف با ویژگی‌های شخصیتی گوناگون انتخاب کنید. به‌عنوان مثال فرد ورزش‌کار سرعت حرکتی بالایی دارد و فرد دکتر می‌تواند به خود و دیگران کمک‌ برساند. علاوه‌بر موارد گفته شده شما می‌توانید با جمع‌آوری سکه و امتیاز، توانایی‌های شخصیت‌های بازی را ارتقا دهید. همچنین سازندگان در بازی بخشی‌ به‌نام دست‌سازها گنجانده‌اند که در آن‌جا قادر هستید ابزارآلاتی همانند قطب‌نما، اسلحه و غیره بسازید. گرافیک بازی در مجموع رضایت‌بخش است و تجربه مناسبی را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید یک بازی چندنفره دلهره‌آور را تجربه کنید، Horrorfield را از دست ندهید.

دانلود بازی Horrorfield - Multiplayer Survival Horror Game

Hot Wheels: Race Off

Hot Wheels: Race Off

ماشین‌های مسابقه‌ای همیشه مورد توجه قشر زیادی از علاقه‌مندان خودرو بوده است و در این بین شرکت‌های مختلفی هم به تولید و عرضه اسباب‌بازی‌های مختلف آن روی آورده‌اند. به‌عنوان مثال یکی از آن‌‌ها شرکت Mattel نام دارد که برند Hot Wheels آن در جهان بسیار معروف شده است. حال استودیو بازی‌سازی Hutch Games ltd یک نسخه بازی موبایل با الهام از این اسباب‌بازی‌ها به‌نام Hot Wheels: Race Off برای علاقه‌مندان سبک ریسینگ عرضه کرده است که تجربه آن خالی از لطف نیست. این بازی دارای گیم‌پلی روانی است که بازیکنان می‌توانند آن را به دو صورت آنلاین و آفلاین تجربه کنند. روند بازی بدین صورت است که بازیکنان در یک رقابت دونفره باید یک مسیر شامل موانع، سربالایی و سرپایینی‌های مختلف را پشت سربگذارند. بازی براساس مسافت طی شده به بازیکنان از سه ستاره امتیاز می‌دهد. این مسیرها از تنوع مناسبی برخوردار هستند و هرکدام به‌نحوی می‌توانند بازیکنان را با چالش روبه‌رو کنند. درکنار مسیرهای بازی، سازندگان بیش از ۳۰ مدل خودروی اسباب‌بازی در بازی طراحی کرده‌اند و بازیکنان می‌توانند بخش‌های مختلف همگی آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. طراحی بازی بسیار لذت‌بخش است و بازیکنان از تجربه آن خسته نمی‌شوند و موسیقی‌های استفاده شده در آن‌ هم به نوبه خود گوش‌نواز هستند. اگر می‌خواهید یک بازی ماشین‌سواری سرگرم‌کننده را تجربه کنید، Hot Wheels: Race Off می‌تواند انتخاب شما باشد.

دانلود بازی Hot Wheels: Race Off

Jack: Snake Attack

Jack: Snake Attack

Jack: Snake Attack یک بازی آرکید کژوال از استودیو Junkr, LLC است که در آن بازیکنان باید در هر نوبت به ثبت رکوردی بالاتر دست پیدا کنند. شخصیت اصلی بازی جک نام دارد. شما در بازی کنترل او را به‌عهده می‌گیرید و باید کمک کنید تا جک از دست سنگ‌ها و پرنده‌ها خلاص شود و مارهایی را هم که به او نزدیک می‌شود، از بین ببرد. کنترل بازی بسیار ساده است و بازیکنان می‌توانند تمام کارهای گفته شده را با سه حرکت لمس کردن، کشیدن انگشت به سمت بالا و به سمت پایین انجام دهند. تنها باید دقت داشته باشید که زمان‌بندی در این بازی حرف اول را می‌زند. در بازی Jack: Snake Attack بازیکنان در مجموع با ۶ نوع دشمن و مانع مختلف روبه‌رو می‌شوند که سازندگان با قرار دادن بخش Expert در بازی، از همین موارد استفاده کرده‌اند تا آن‌ها را درمقابل چالش‌های جدی قرار دهند. گرافیک بازی طراحی ساده‌ای دارد و هدف اصلی سازندگان تنها سرگرم‌کردن مخاطب خود است. شما می‌توانید برای تنوع بخشیدن به محیط، تم یا لباس جک را شخصی‌سازی کنید. Jack: Snake Attack هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه اپ‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی Jack: Snake Attack

Om Nom: Merge

Om Nom: Merge

بازی بعدی به جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های اوم‌نوم از استودیو زپتو‌لب (ZeptoLab) اختصاص دارد. بازیکنان در بازی Om Nom: Merge با قرار گرفتن در نقش کاراکترهای معروف این مجموعه باید یک جنگل را که میوه‌های آن از کنترل خارج شده‌اند، نجات دهند. شما این کار را باید با خوردن میوه‌ها انجام دهید و در این راه باید از Nommieها هم کمک بگیرید. در ابتدا بازی را تنها شروع می‌کنید و با گذشت زمانی اندک بسته‌های هدیه‌ای دریافت می‌کنید که داخل این بسته‌ها همان Nommieها قرار دارند. این نومی‌ها می‌توانند با خوردن میوه‌ها برای شما امتیاز کسب کنند و البته که استفاده از آن‌ها محدودیت دارد. شما تنها از ۱۰ نومی به‌صورت همزمان می‌توانید استفاده کنید. اما با پیش‌روی در بازی و دریافت بسته‌های جدیدتر قابلیت ادغام‌سازی آن‌ها به‌شما داده می‌شود. این قابلیت به‌شما اجازه می‌دهد تا با ادغام نومی‌های مشابه با یکدیگر، موجودات قوی‌تری خلق کنید که سرعت میوه‌خوری بیشتری داشته باشند. سیستم ارتقای نومی‌ها شما را یاد مجموعه پوکمون می‌اندازد و می‌تواند حسابی سرگرم‌کننده باشد. گرافیک بامزه و محیط جنگلی بازی بسیار لذت‌بخش است و باعث می‌شود بازیکنان بدون آن‌که خسته شوند، ساعت‌ها پای تجربه Om Nom: Merge وقت بگذارند. Om Nom: Merge را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Om Nom: Merge

Super Mecha Champions

Super Mecha Champions

آخرین بازی هفته را به یک اثر اکشن و آنلاین اختصاص داده‌ایم که گیم‌پلی خود را از بازی محبوب تایتان‌فال الهام گرفته است. بازی اندروید و آیفون Super Mecha Champions ساخته استودیو NetEase Games است که در آن بازیکنان باید در رقابتی بتل‌رویال با استفاده از ربات‌های جنگی به‌جان هم بیافتند. ساختار بازی مشابه دیگر آثار بتل‌رویال است و البته سازندگان برای ایجاد تنوع، تفاوت‌هایی را هم برای آن قائل شده‌اند. بازیکنان از همان ابتدا کنترل کاراکتری را به‌عهده می‌گیرند که اسلحه مخصوص به‌خود را به‌همراه دارد و با کشتن دیگر بازیکنان و با پیش‌روی در بازی، می‌توانند سلاح‌های بیشتری را لوت کنند. ربات‌های بازی بخش اصلی و هیجان‌انگیز آن را تشکیل داده‌اند. برخی از آن‌ها می‌توانند با استفاده از شمشیر قدرتمند خود به نبرد حریف بروند و برخی دیگر هم می‌توانند با موشک‌انداز محیط بازی را جهنم تبدیل کنند. گیم‌پلی بازی از سری تایتال‌فال الهام گرفته است و همانند این بازی شما تنها در صورت پر شدن یک نوار مخصوص می‌توانید ربات خود را فراخوانی کنید. لازم به‌ذکر است که هر ربات دو مهارت حرکتی و یک مهارت تهاجمی منحصربه‌فرد هم دارد که لذت مبارزات را افزایش می‌دهد. درمجموع بازی Super Mecha Champions اثری رایگان و هیجان‌انگیز است که تجربه آن روی پلتفرم موبایل می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

دانلود بازی Super Mecha Champions

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده