نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

داستان Overwatch 2 روایت‌های جدیدی از سراسر دنیای آن خواهد داشت

طبق گفته‌های نویسنده اصلی بازی Overwatch 2، بخش داستانی این بازی به روش‌های جدیدی قصد دارد تا دنیای Overwatch را کشف کند تا بازیکنان بتواند به‌راحتی داستان این بازی را تجربه کنند.

از زمان معرفی بازی Overwatch 2 تا به امروز سوالات زیادی در مورد محتوا و دنباله‌ این مجموعه در ذهن طرفداران به‌وجود آمده است. اما بسیاری از علاقه‌مندان این بازی درباره ویژگی خاص آن، یا همان محتوای داستانی PvE، هیجان زده هستند، چون این حالت در قسمت اول (که تجربه‌ی خالصی از حالت چندنفره بود) حضور ندارد.

مایکل چو، نویسنده اصلی بازی Overwatch 2  در مصاحبه‌ای با بلاگ رسمی پلی‌استیشن، درباره طبیعت محتوای داستانی قسمت دوم این بازی صحبت کرد. او درباره میزان مناسب بودن دنیای Overwatch برای داستان‌گویی و چگونگی محتوای داستانی در ساختار این دنباله حرف زده است. با توجه به حالت کوآپ کمپین نسخه دوم و اینکه تجربه متفاوتی را به همراه خواهد داشت، اما باز با این حال نسخه دوم «دنیای Overwatch را به روش‌های جدید گسترش می‌دهد.» وی در این باره افزود:

ما همیشه Overwatch را مانند دنیایی فرض می‌کردیم که قصد داشتیم برای آن داستان‌سرایی کنیم. بازی Overwatch اولین تجلی از این دنیا بود، اما ما در طی مراسم‌های سالانه آزمایشاتی روی PvE انجام می‌دادیم و از جامعه طرفداران نیز شنیدیم که علاقه‌مند به حضور این بخش در بازی هستند.

باوجود مأموریت‌های داستانی در بازی Overwatch 2، ما فرصت این را داشتیم تا از آن به‌خوبی استفاده کنیم و دنیای Overwatch را به روش‌های جدیدی اکتشاف کنیم. ما دوست داریم که این بخش را با نام «تجربه داستانی» خطاب کنیم. با توجه به اینکه شما می‌توانید درکنار سه بازیکن دیگر این بخش را به صورت کو-آپ بازی کنید، در نتیجه این حالت به‌طور کامل بک بخش داستانی تک‌نفره نخواهد بود. بازیکنان می‌توانند در کنار دوستان خود، داستان این بازی را تجربه کنند.

بازی Overwatch 2 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان، ویندوز و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد، ولی تاکنون تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی مشخص نشده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده