// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل BLEACH Mobile 3D؛ شکار ارواح با ایچیگو

BLEACH Mobile 3D یک بازی موبایل آنلاین با المان‌های MMO و نقش آفرینی است که بازیکنان را در نقش ایچیگو قرار می‌دهد و داستان انیمه بلیچ را روایت می‌کند.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی انیمه‌ای رفته‌ایم که قطعا هواداران انیمیشن‌های ژاپنی، نام آن را شنیده یا از هواداران سرسخت آن به‌حساب می‌آیند. بازی اندروید و آیفون BLEACH Mobile 3D، ساخته استودیو Koramgame، یک بازی MMO با المان‌های نقش آفرینی است که برای تجربه آن باید مدام به اینترنت متصل باشید. از نظر داستان، بازی آیفون و اندروید BLEACH Mobile 3D روایت‌گر داستان انیمه بلیچ است. ازاین‌رو بازیکنان در نقش ایچیگو قرار می‌گیرند؛ کاراکتری که می‌تواند ارواح شیطانی (هالو) و شکارچیان ارواح را مشاهده کند. به‌عبارتی مأموریت‌ها و مراحل بازی دقیقا براساس انیمه این مجموعه ساخته شده است و شاهد روایت مشابه‌ای هستیم.

Bleach Mobile 3D

کاربران در Bleach Mobile 3D می‌توانند یک تیم سه‌نفره از کاراکترهای محبوب و مورد علاقه خود را انتخاب کنند

BLEACH Mobile 3D از جایی شروع می‌شود که ایچیگو در حال نبرد با آیزن است و به‌نظر می‌رسد باس فایت انتهایی بخش داستانی است. سپس به ابتدای بازی بر می‌گردید؛ جایی‌که ایچیگو برای اولین‌بار روکیا را ملاقات می‌کند. دراین‌میان یک بخش آموزشی هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است تا بیش‌ازپیش با مکانیسم‌های گیم‌پلی آشنا شوند. در سمت چپ صفحه‌نمایش، یک آنالوگ مجازی طراحی شده تا بازیکنان ازطریق آن بتوانند هدایت ایچیگو را برعهده بگیرند. در سمت راست هم یک دکمه اصلی برای ضربه‌زدن طراحی شده است. اطراف آن هم دکمه‌های دیگری قرار دارند که می‌توانید به‌واسطه‌ی‌ آن‌ها از مهارت‌های خود استفاده کنید. البته در همان ابتدا تمامی مهارت‌ها در فعال نیستند. با پیشروی در خط داستانی و قوی‌تر شدن ایچیگو، مهارت‌های جدیدتری هم دراختیار شما قرار داده می‌شود. هر مهارت زمان بازیابی مخصوص‌به خود را دارد و باید به‌درستی از آن‌ها در نبردهای خود استفاده کنید. دراین‌میان اشاره کنم که مأموریت‌های اصلی ابتدایی بازی، آنطور که باید و شاید درگیر کننده نیستند و به مرور زمان، شاهد به‌چالش کشیده شدن شما در نبردها و باس‌فایت‌ها هستیم. 

استودیو سازنده از یک بخش شخصی‌سازی کاراکتر هم استفاده کرده است. در این قسمت طلسم‌ها، لباس جنگی و شمشیرهای جدیدی را که کسب م‌کنید، می‌توانید با یکدیگر مقایسه و بهترین گزینه را برای ایچیگو انتخاب کنید. قطعا این مورد کمک بسیار زیادی به شما می‌کند تا مبارزات را ساده‌تر از گذشته تمام کنید. همچنین بازی اندروید و آیفون BLEACH Mobile 3D یک بازی تیمی است. بدین صورت که می‌توانید سه کاراکتر را در تیم خود قرار دهید. ازاین‌رو حتما لازم نیست که ایچیگو یکی از کاراکترهای شما باشد. زمانی‌که سایر شخصیت‌های جامعه ارواح یا هم‌ مدرسه‌ای‌های خود را آزاد می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را در تیم خود قرار دهید و اصلا از ایچیگو در تیم خود استفاده نکنید. هر کاراکتر سیستم مبارزات و مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارد. سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید BLEACH Mobile 3D به‌لطف همین موارد تنوع و هیجان بالایی دارد و از آن خسته نمی‌شوید. BLEACH Mobile 3D یک بازی MMO است، ازاین‌رو داستان تنها بخشی از محتوای بازی به‌حساب می‌آید. استودیو Koramgame از یک حالت آنلاین هم استفاده کرده است که در جریان آن می‌توانید تیم خود را انتخاب کنید و با تیم سایر بازیکن‌های سراسر BLEACH Mobile 3D مبارزه کنید.

Bleach Mobile 3D

BLEACH Mobile 3D از نظر بصری هم در سطح خوبی قرار دارد و انیمیشن حاصل از ضربات و مهارت‌ها، حس‌وحال انیمه‌ای را به مخاطب القا می‌کند. تنها موردی که شاید تا حدی مخاطب را اذیت کند، حجم بالای بازی است که تقریبا ۱.۵ گیگابایت را باید دانلود کنید. بااین‌تفاسیر، BLEACH Mobile 3D را می‌توان یک بازی انیمه‌ای جذاب برای پلتفرم موبایل دانست که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و یک بار دیگر خاطرات مخاطب از انیمه بلیچ را زنده کند. 

دانلود بازی BLEACH Mobile 3D


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده