نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بلیزارد از تکنولوژی انیمیشن جدید Diablo 4 می‌گوید

جان مولر، کارگردان هنری بازی Diablo 4 درباره‌ی تفاوت‌های چشم گیر این بازی در مقایسه با Diablo III توضیح می‌دهد.

بلیزارد، وعده‌های زیادی را در رابطه با سطح نوآوری و تغییرات بازی جدید Diablo 4 به هواداران این سری داده است. از ساختار جهان باز و المان‌های MMO این بازی گرفته تا پیشرفت‌های گرافیکی و موارد دیگر که هنوز اعلام نشده‌اند. اما از میان پیشرفت‌های گرافیکی و متعددی که بازی Diablo 4 به خود می‌بیند، یک مورد بیش از سایرین جلب توجه می‌کند. این مورد، به انیمیشن این بازی و موتور گرافیکی جدیدی که بر اساس آن طراحی شده است، مربوط می‌شود.

جان مولر، کارگردان هنری بازی Diablo 4 در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت AusGamers، در رابطه با انیمیشن جدید این بازی و چگونگی ارتقاء محتوای بصری آن توضیحاتی را ارائه می‌کند.

تکنولوژی انیمیشن این بازی، در مقایسه با Diablo III تغییرات بسیار زیادی را به خود می‌بیند. اضافه شدن انیمیشن‌های حالت ایستای کاراکتر و ترکیب آن با حرکات پویای بازی، باعث شده تا Diablo 4، تفاوت‌های زیادی با نسخه قبلی خود داشته باشد. رزولوشن تصاویر بازی از همیشه بالاتر بوده و تمامی این موارد باعث شده تا حرکات کاراکتر بازی بسیار روان و بهتر از همیشه به نظر برسد.

بلیزارد هم‌اکنون مشغول توسعه‌ی بازی Diablo 4 برای پی سی و کنسول‌های بازی است؛ اما هنوز درباره‌ی زمان انتشار آن، خبری منتشر نشده است. گرچه به نظر می‌رسد که هنوز فاصله‌ی زیادی با زمان عرضه‌ی این بازی داشته باشیم. شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه‌ی بتای این بازی در سال جدید میلادی به گوش می‌رسد اما هیچ یک از این موارد، توسط بلیزارد تأیید یا تکذیب نشده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده