نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

کارگردان بازی Marvel’s Avengers درباره نقش هنک پیم توضیح می‌دهد

در همان تریلرهای ابتدایی بازی Marvel's Avengers، هنک پیم یا همان مرد مورچه‌ای سابق، جزو کاراکترهایی بود که حضورش در بازی تأیید شد؛ حال کارگردان این بازی درباره نقش هنک پیم صحبت کرده است.

تاکنون، کریستال داینامیکس کاراکترهای اصلی و قابل‌ بازی را برای Marvel’s Avengers معرفی کرده است، اما کاراکتری دیگری که در همان ابتدای معرفی بازی مشخص شد، هنک پیم یا همان مرد مورچه‌ای اصلی در داستان‌های مصور مارول است. حضور پیم، سوالاتی را به‌وجود آورد، چون باوجود اینکه می‌دانیم او در بازی حضور دارد ولی نمی‌دانیم که آیا او کاراکتر قابل‌بازی خواهد بود یا اصلاً چه دخالتی در داستان بازی دارد.

شاون اسکایگ، کارگردان خلاق بازی، در مصاحبه‌ای با Den of Geek درباره هنک پیم و نقش او صحبت کرده است. طبق گفته‌های اسکایگ، با مسلط شدن AIM بر دنیا، هنک پیم درحال «جنگیدن در راه خیر و نیکی» است و در بعضی مواقع نیز «مانند انتقامجویان در مخمصه‌هایی گیر می‌کند».

اسکایگ گفت:

می‌دانید که دنیا بدون انتقام‌جویان، درواقع جهانی تسخیر شده توسط AIM است و این موضوع سوال «هزینه آزادی» را در ذهن مردم تحریک می‌کند، درست نمی‌گویم؟ یا حتی هزینه داشتن امنیت. پس AIM درحال حاضر این محیط جدید را تحت سلطه دارد و بدون حضور انتقام‌جویان نیز این خلاء ایجاد می‌شود؛ به‌طوریکه همگی باید مورد رحمت AIM قرار بگیرند. حال هنک پیم، به عنوان یک داشمند، به شخصیتی تبدیل می‌شود که مانند انتقام‌جویان در مخمصه‌هایی گرفتار می‌شود.

او به نوعی با منطق و فلسفه AIM کارش را شروع کرده بود، ولی با گذشت زمان و فاسد شدن خودش، تصمیم می‌گیرد تا از آن دیدگاه دور شده و در جهت خیر و نیکی مبارزه کند.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان، ویندوز و استادیا به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده