// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نسخه نینتندو سوییچ Darksiders: Genesis تجربه یکسانی را نسبت به سایر پلتفرم ها ارائه می‌دهد

جو مادوریرا، مدیرعامل استودیو ایرشیپ سیندیکیت، اعلام کرده است که نسخه نینتندو سوییچ Darksiders: Genesis تجربه یکسانی را نسبت‌به سایر پلتفرم‌ها ارائه می‌دهد.

بازی Darksiders: Genesis در تاریخ ۱۴ آذر ماه (پنج دسامبر) برای کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. همچنین در تاریخ ۲۵ بهمن ماه (۱۴ فوریه ۲۰۲۰) هم در اختیار کاربران پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد. دراین‌میان کیفیت و اجرای بازی روی نینتندو سوییچ به یکی از دغدغه‌های کاربران کنسول هیبریدی نینتندو تبدیل شده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، مو مادوریرا، مدیرعامل استودیو ایرشیپ سیندیکیت (Airship Syndicate)، مصاحبه‌ای را با دوال‌شاکرز انجام داده است. در جریان این مصاحبه اعلام کرده که تجربه‌ی نسخه نینتندو سوییچ دارک سایدرز: جنسیس همانند سایر پلتفرم‌ها است و آن‌ها بالاترین نرخ فریم و کیفیت بصری ممکن را هدف قرار داده‌اند. وی ضمن اشاره به این موضوع که محتوای نسخه نینتندو سوییچ نسبت به پلتفرم‌های دیگر یکسان خواهد بود گفت:

قطعا این کنسول ساختار فنی متفاوتی نسبت‌به سایر پلتفرم‌ها دارد و این میان یک سری امتیاز برای ما وجود دارد. بااین‌حال سخت در تلاش هستیم تا بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهیم. 

در ادامه، رایان استفانلی، رئیس ایرشیپ سیندیکیت، حول این موضوع بیشتر صحبت کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

  موارد مختلفی را آزمایش کرده‌ایم و برای توسعه دارک سایدرز: جنسیس کمک‌های متعددی گرفته‌ایم. ازاین‌رو کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند خوشحال باشند. هیجان‌انگیز است که توانایی عرضه یک بازی از مجموعه Darksiders برای نینتندو سوییچ را داریم. ما برای‌ آن هیجان‌زده هستیم.

همچنین استفانلی اعلام کرده است که در این راه چالش‌های مختلفی را مشاهده کرده‌اند که در جریان آن باید نسخه نینتندو سوییچ را به‌گونه‌ای پورت می‌کردند که بتواند با ساختار این کنسول هم‌خوانی داشته باشد و کیفیت مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Darksiders: Genesis چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده