// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

حالت Gunfight بازی COD: Modern Warfare میزبان نبردهای یک به یک و سه به سه می‌شود

جو سیکوت، کارگردان طراحی بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare، در توییتر اعلام کرده است که نبردهای یک‌به‌یک و سه‌به‌سه به حالت گان‌فایت اضافه می‌شود.

فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare به‌زودی (فردا ۱۲ آذر ماه) آغاز می‌شود و در جریان این فصل محتویات مختلفی نظیر نقشه، سلاح و حالت‌های جدید به بخش‌های مختلف کالاف دیوتی: مدرن وارفر اضافه خواهد شد. دراین‌میان یکی از کاربران در توییتر از جو سیکوت، کارگردان طراحی بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare، پرسیده است که آیا برنامه‌ای برای اضافه شدن نبردهای سه‌به‌سه به حالت گان‌فایت وجود دارد. زیرا وجود این بخش می‌تواند لحظات سرگرم کننده بیشتری را به‌وجود آورد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جو سیکوت در جواب به این کاربر توییتر اعلام کرده که حتی نبردهای یک‌به‌یک هم هیجان‌انگیز هستند. به‌عبارتی می‌توان به این نتیجه رسید که اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده COD: Modern Warfare، برنامه‌هایی برای اضافه کردن نبردهای سه‌به‌سه و یک‌به‌یک برای حالت Gunfight دارد. درحال حاضر ساختار گان‌فایت به‌گونه‌ای است که تنها به‌صورت دوبه‌دو می‌توانید آن را تجربه کنید. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی تیم سازنده تغییرات ذکر شده را روی حالت گان‌فایت اعمال می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول مدرن وارفر هم می‌توان به تبدیل شدن این بازی به پرفروش‌ترین بازی آمریکا در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده