نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

هیدئو کوجیما: Death Stranding 2 کاملاً از صفر ساخته خواهد شد

هیدئو کوجیما با تأیید احتمال ساخت قسمت دوم بازی Death Stranding می‌گوید که در صورت اتخاذ این تصمیم، Death Stranding 2 به طور کلی از ابتدا طراحی خواهد شد.

نزدیک به یک ماه از انتشار بازی Death Stranding می‌گذرد و همانطور که انتظار می‌رفت، نظرات کاملاً متفاوتی در رابطه با بازی خاص کوجیما وجود دارد. به هیچ عنوان نمی‌توان جاه طلبی و طبع منحصر به فرد این بازی را انکار کرد. از طرفی هیچ شکی وجود ندارد که Death Stranding در اکثر انتظاراتی که از آن می‌رفت، عملکرد بسیار خوبی را از خود به جا گذاشته است.

هیدئو کوجیما، در طول چند ماه گذشته، صحبت‌هایی را مبنی بر احتمال ساخت دنباله‌ی بازی Death Stranding مطرح کرده است؛ اما بر اساس مصاحبه اخیر او با وبسایت Vulture، به نظر می‌رسد که باید منتظر نسخه‌ی بسیار متفاوتی در مقایسه با بازی کنونی کوجیما پروداکشنز داشته باشیم.

کوجیما در خلال صحبت‌های خود، اشاره‌ی کوتاهی به احتمال ساخت بازی Death Stranding 2 و تفاوت‌های بنیادین آن با نسخه‌ی اورجینال این بازی دارد. وی در این رابطه می‌گوید:

اگر قرار باشد Death Stranding 2 ساخته شود، این پروژه به طور کلی از صفر طراحی خواهد شد.

این ادعا، با وجود عدم توضیح بیشتر کوجیما درباره‌ی جزئیات آن بسیار جالب به نظر می‌رسد. آنچه که این بازی‌ساز خلاق ژاپنی روی آن تأکید دارد، ضرورت عدم نیاز به محدودیت به وسیله‌ی دنیایی است که در نسخه‌ی قبلی بازی Death Stranding خلق شده است. در واقع، با وجود این که اکثریت قریب به اتفاق دنباله‌ی بازی‌ها تلاش می‌کنند تا به اصول نسخه‌ی اورجینال خود پایبند باشند، Death Stranding به دنبال ارائه‌ی یک تجربه‌ی بی‌نقص و در عین حال تازه و هیجان انگیز است.

بازی Death Stranding هم اکنون در پلتفرم پلی استیشن ۴ قابل دسترسی بوده و سال آینده برای پی سی نیز عرضه خواهد شد.


منبع gamingbol
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده