نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

تیم Ninjas in Pyjamas رشته Dota 2 جای خالی Skiter را با TANNER پر کرد

تیم Ninjas in Pyjamas رشته‌ی Dota 2 پس از خروج الیور لپکو، با جیسون ویدون برای پیوستن به ترکیب به توافق رسید.

تیم Ninjas in Pyjamas پس از آغاز رقابت‌هایِ Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 با چالش‌های فراوانی در راه‌یابی به رویدادهای میجور مواجه شد و حال پیتر “ppd” دگر، کاپیتان تیم مشغول ایجاد تغییراتی در ترکیب است تا عملکرد تیم بهبود یابد. تیم NiP تصمیم گرفت تا نام الیور “Skiter” لپکو را پیش از مسابقات WePlay! Bukovel Minor از ترکیب خط بزند؛ مسابقاتی که این تیم پس از ناکامی در راه‌یابی به رویداد DreamLeague Season 13 Major جواز حضور در آن را به‌دست آورد. سازمان Ninjas in Pyjamas در این‌باره اظهار داشت:

ما امروز خبر جدایی الیور “Skiter” لپکو از تیم را اعلام می‌کنیم که از شهریور امسال زیر پرچم Ninjas in Pyjamas بازی می‌کند. ترکیب تازه‌یِ تیم در این مدت نتایج مطلوبی را کسب نکرد و این موضوع تیم را وادار کرد تا این تصمیم دشوار را درباره‌ی تعویض Skiter و افزودن یک بازیکن تازه به ترکیب اتخاذ کند.

DreamLeague Season 12

خروج Skiter از ترکیب به‌معنای ایجاد یک حفره‌ی بزرگ در خط میانی تیم Ninjas in Pyjamas است. برای رفع این مشکل، نیکو “Gunnar” لوپز در پست یک قرار می‌گیرد و جیسون “TANNER” ویدون، بازیکن سابقِ تیم Vikin.gg برای بازی در پست دو به تیم ملحق می‌شود. جیسون ویدون نقش پررنگی در ترکیبِ تیم Vikin.gg که تقریباً تا مرز راه‌یابی به مسابقات WePlay! Bukovel Minor پیش رفت، داشت. تیم Vikin.gg پس از اینکه نتوانست بلیتِ شرکت در رویداد ماینور پیش‌رو را به‌دست آورد، منحل شد و TANNER تا زمان پیوستن به Ninjas in Pyjamas یک بازیکن آزاد بود. کاپیتان تیم NiP نیز درباره‌ی این تغییرات گفت:

همه در تیم Ninjas in Pyjamas قدردان وقت و تلاشی که الیور صرف تیم کرد، هستند. آرزوی همه‌ی ما این بود که به نتایج بهتری دست پیدا کنیم، اما متاسفانه اوضاع این‌طور پیش نرفت. الیور، از تلاش‌هایِ جدی تو سپاسگزاریم و بهترین‌ها را برایت در تیم‌های بعدی آرزو می‌کنیم.

نیکو لوپز تابه‌حال عملکرد بسیار خوبی در تیم Ninjas in Pyjamas داشته است و تغییرات اخیر می‌تواند به این بازیکن کمک کند تا نقش مهم‌تری را در تیم برعهده گیرد. این همچنین زمان بیشتری را برای تطبیق تیم NiP به بازی در منطقه‌ی آمریکای شمالی در اختیارشان قرار می‌دهد. تیم Ninjas in Pyjamas در مسابقات WePlay! Bukovel Minor که در تاریخ ۱۹ دی (۹ ژانویه) برگزار می‌شود، به رقابت خواهد پرداخت تا بلکه بتواند با قهرمانی در این رویداد به میجور بعدی راه یابد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.    


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده