نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

اشتراک شش ماهه Xbox Game Pass Ultimate هم‌اکنون با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود

مایکروسافت مجدداً پیشنهاد ویژه‌ی خود را برای خرید اشتراک شش ماهه‌ی Xbox Game Pass Ultimate با نصف قیمت در دسترس قرار داده است.

هم‌اکنون امکان خرید اشتراک شش ماهه‌‌ی سرویس Xbox Game Pass Ultimate با پرداخت هزینه‌ی سه ماه فراهم شده است. برای استفاده از این تخفیف، کافی است که به فروشگاه اینترنتی آمازون مراجعه کرده و اشتراک سه‌ماهه‌ی Xbox Game Pass Ultimate را با قیمت ۴۴.۹۹ دلار خریداری کنید. بعد از انجام این تراکنش، کد اشتراک سه ماه دیگر نیز به‌صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. درواقع عملاً شما اشتراک شش ماهه‌ی این سرویس را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کرده‌اید.

نکته‌ی خاص دیگری در این‌باره وجود ندارد؛ فقط توجه داشته باشید که هر کاربر فقط یک بار می‌تواند کد اشتراک سه‌ماهه‌ی رایگان را دریافت کند و امکان استفاده‌ی چند باره از این پیشنهاد وجود ندارد. کدهای دریافتی تا تاریخ ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) اعتبار دارند؛ لذا توجه داشته باشید که قبل از منقضی شدن تاریخ مصرف، از آن‌ها استفاده کنید.

اگر اولین باری است که در Game Pass ثبت‌نام می‌کنید، حتماً از پیشنهاد ویژه‌ی مایکروسافت برای کاربران جدیدِ این سرویس اشتفاده کنید. براساس این پیشنهادِ ویژه، می‌توان اشتراک سه ماه نخست عضویت در Game Pass Ultimate را تنها با یک دلار خریداری کرد. شما می‌توانید این دو پیشنهاد را با هم ترکیب کرده و در مقدار قابل توجهی از هزینه‌های خود برای خرید این سرویس جذاب صرفه‌جویی کنید.

درواقع، سرویس Game Pass Ultimate به‌عنوان یکی از موفقیت آمیزترین برنامه‌های مایکروسافت در سال‌های اخیر شناخته می‌شود. اخیراً و با انتشار بازی‌های جدیدی همچون Gears 5 و The Outer Worlds در اولین روز از عرضه‌ی رسمی آن‌ها در سرویس، شاهد توجه ویژه‌ی این شرکت به سرویس اشتراک بازی Game Pass بوده ایم. ضمن اینکه مجموعه‌ی بازی‌های موجود در این بستر، گستردگی بسیار بالایی داشته و تعداد قابل توجهی از بازی‌های نسل کنونی همچون The Witcher 3، Rage 2 و چندین نسخه از سری بازی‌های Final Fantasy درکنار چندین بازی کلاسیک و قدیمی در آن یافت می‌شود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده