نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order احتمالا در دست ساخت است

ریسپاون در حال استخدام نیرو برای ساخت یک بازی از مجموعه Star Wars است و احتمال می‌رود که استودیو در حال توسعه دنباله‌ای Jedi: Fallen Order است.

به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به‌سرعت در حال توسعه دنباله‌ای برای این بازی هستند. استودیوی ریسپاون، توسعه‌دهنده‌ی این بازی، در چند هفته‌ی گذشته برای سه شغل مختلف درخواست نیرو کرده است. تمامی این شغل‌ها برای تیم بازی‌سازی Star Wars مشخص شده‌اند.

طبق گزارش سایت گیمز رادار، مشاغل درخواستی ریسپاون عبارتند از طراح کاراکتر ارشد، طراح مرحله و مهندس نرم‌افزار ارشد.

طبق توضیحات این درخواست‌ها، افراد پذیرفته شده، روی ساخت یک بازی جنگ ستارگان کار خواهند کرد. ولی با این‌حال هنوز مشخص نشده است که این بازی دنباله‌ای برای Jedi: Fallen Order خواهد بود یا پروژه‌ای کاملاً متفاوت.

همانطور که می‌دانید، الکترونیک آرتز امتیاز بازی‌های سری جنگ ستارگان را تا سال ۲۰۲۳ دراختیار دارد، پس این استودیو می‌تواند از هر فرصتی برای ساخت بازی‌های بیشتر از این مجموعه محبوب، استفاده کند. به‌علاوه، بازی Jedi: Fallen Order به‌تنهای موفقیت بزرگی را به نام خود رقم زده و لقب «سریع‌ترین فروش دیجیتال در زمان انتشار» را از طرف الکترونیک آرتز دریافت کرده است. همچنین در ماه آبان نیز رتبه دوم را در فهرست NPD کسب کرد.

بعید است که ساخت دنباله‌ی بازی Jedi: Fallen Order با فاصله کمی از انتشار نسخه اصلی اعلام شود. به‌همین دلیل باید کمی منتظر بمانیم تا الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی جزییاتی را از دنباله بازی Jedi: Fallen Order در اختیار ما قرار دهد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده