نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

مراسم The Game Awards 2019 بیش از ۴۵ میلیون بیننده داشته است

بنا به ادعای جف کیلی، مجری و برگزارکننده‌ی The Game Awards، تعداد بیننده‌های مراسم امسال در مقایسه با سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است.

بعد از حدود یک هفته از برگزاری مراسم سالانه‌ی The Game Awards 2019، مجموع تعداد بینندگان رویداد امسال مشخص شده و این آمار، یک رشد قابل توجه را در مقایسه با دوره‌های قبلی این مراسم نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعاتی که جف کیلی، مجری و تهیه کننده‌ی این رویداد در اکانت توییتر خود به اشتراک گذاشته است، مراسم The Game Awards 2019 توسط بیش از ۴۵ میلیون نفر در سرتاسر جهان به صورت زنده استریم شده و این تعداد، مراسم امسال را به پر مخاطب ترین دوره‌ی The Game Awards از زمان برگزاری آن تبدیل می‌کند. این آمار در مقایسه با سال‌های گذشته، رشد ۷۳ درصدی داشته است. کیلی در کنار اعلام تعداد بینندگان این رویداد، از تمامی مخاطبان خود به خاطر حمایت‌های همه جانبه تشکر و قدردانی به عمل آورده است.

با وجود این که به زعم بسیاری از مخاطبان، مراسم امسال در مقایسه با حجم اخبار و معرفی بازی‌های بزرگی که در سال گذشته شاهد آن بودیم، ضعیف‌تر عمل کرده بود، همچنان شاهد رشد تعداد بینندگان و حجم اخبار منتشر شده حول محور این رویداد بودیم. می‌توان معرفی کنسول Xbox Series X یا همان «ایکس باکس» را بزرگترین رونماییِ مراسم امسال در نظر گرفت. ضمن این که معرفی بازی Hellblade II: Senua’s Saga نیز از دیگر اخبار مهم رویداد سال ۲۰۱۹ بود.

در نهایت بازی Sekiro: Shadows Die Twice به بزرگترین برنده‌ی شب برگزاری این مراسم تبدیل شده و لقب بهترین بازی سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرد. شما می‌توانید از طریق این لینک، ویدیوی کامل این مراسم را با کیفیت‌های مختلف دانلود کنید.

مطمئناً شاهد ادامه‌ی برگزاری مراسم The Game Awards در سال ۲۰۲۰ نیز خواهیم بود اما زمان دقیق رخداد این مراسم هنوز تعیین نشده است. طبق روال سال‌های گذشته، باید تا اواسط سال آینده، اولین جزئیات مربوط به The Game Awards 2020 منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده