نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

در فروش یلدایی پارسه سرفیس بخرید و تخفیف بگیرید

شرکت پارسه، اولین و معتبرترین وارد کننده سرفیس در ایران، به مناسبت یلدا فروش ویژه‌ای روی محصولات سرفیس و لوازم جانبی سرفیس برگزار کرده است.

شرکت پارسه در فروش یلدایی خود اقدام به فروش ویژه کالاهای خود کرده است. در این فروش ویژه تا ۱ دی می‌توانید به‌صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری اقدام به خرید سرفیس و لوازم جانبی کنید.

قیمت‌های باورنکردنی با ضمانت اصالت کالا، ۷ روز مهلت تست و گارانتی‌های معتبر؛ از جمله کالاهایی که در این جشنواره به فروش می‌رسند: سرفیس پرو ایکس، سرفیس پرو ۷، دیگر محصولات خانواده سرفیس، لوازم جانبی سرفیس و برخی از محصولات اپل. 

پارسه

سرفیس پرو ۷ و سرفیس پرو ایکس

سرفیس پرو ۷ و همچنین سرفیس پرو ایکس جدیدترین محصولات مایکروسافت هستند که طی کنفرانس اخیر مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند. سرفیس پرو ۷ آخرین نسل و پرچم‌دار دار خانواده تبلت‌های هیبریدی سرفیس پرو است. این محصول با ظاهری تقریبا مشابه به ۳ نسل قبلی خود پا به بازار گذاشت.

اما سرفیس پرو ایکس در مقایسه با دیگر نسل‌های سرفیس پرو با صفحه‌نمایش با حاشیه کمتر، نازک‌ترین سرفیسی که تا به حال تولید شده با ضخامت ۵.۳ میلی‌متر و نیز بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم ماشین کاری شده بوده و لولایی شبیه به سرفیس پروهای دیگر دارد که تا ۱۶۵ درجه باز می‌شود.

این دستگاه‌ها به‌روزترین تبلت‌های هیبریدی بازار هستند و شما می‌توانید از پارسه تهیه کنید.

در جدول زیر مشخصات فنی ۳ نسل آخر سرفیس پرو مقایسه شده است. تا خریداران محترم باتوجه‌به نیاز خود اقدام به خرید کنند.

پارسه

 آیپد و دیگر محصولات اپل

شرکت پارسه علاوه‌بر واردات عمده محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت (سرفیس) از معتبرترین و خوش نام ترین وارد کننده های محصولات اپل به‌صورت مستقیم در ایران است. شما می‌توانید خرید آیپد، مک بوک، اپل واچ و در آینده نزدیک تمامی محصولات اپل را از سایت پارسه با بهترین قیمت و گارانتی‌های معتبر انجام دهید.

راه‌های ارتباطی و خرید

آدرس سایت: paarsehco.com

آدرس دفتر مرکزی: تهران – تقاطع بلوار میرداماد و خیابان ولیعصر – مجتمع کامپیوتر پایتخت – برج A – طبقه ۱۰ واحد ۱۰۰۳

تلفن های تماس:

021-88664988

021-88664987

021-88880673

شماره همراه جهت پشتیبانی در ساعات غیر اداری:

09212048874

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده