// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از The Last Remnant Remastered تا Jumanji Epic Run

این هفته از بازی آنلاین و جذاب Battle Prime گرفته تا دو بازی My Winter Album و Overdrive II – Shadow Legion را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته چهارم آذر ماه، شاهد عرضه بازی‌های چندنفره مختلفی هستیم که هرکدام از آن‌ها سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. به‌واسطه‌ی بازی اندروید و آیفون eSports Life Tycoon می‌توانید هدایت یک تیم ورزش‌های الکترونیک را به‌دست بگیرید. این در حالی است که علاقه‌مندان به ورزش بیلیارد هم می‌توانند ازطریق بازی آیفون Real 8-Ball Pool تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های هفته چهارم آذر ماه خواهیم داشت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Battle Bee Royale

Battle Bee Royale

Battle Bee Royale یک بازی بتل رویال با دوربین ایزومتریک است که سعی دارد تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز را در دسترس کاربران قرار دهد. در هر دور از بازی، باید با ۱۹ نفر دیگر رقابت کنید و اول شوید.

دانلود بازی Battle Bee Royale

Battle Prime

Battle Prime

بازی‌های چندنفره همیشه جذابیت خاص خود را روی پلتفرم موبایل دارند. Battle Prime یک بازی آنلاین سوم شخص تیراندازی است که سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی، گرافیک بسیار بالای آن است که حسابی شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

دانلود بازی Battle Prime

British Gangsters

British Gangsters

اگر به‌دنبال یک بازی مافیایی هستید، بازی British Gangsters می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در اینجا بازیکن در نقش یکی از اعضای گروه کروکر قرار می‌گیرد و باید دشمنان خود از جمله گروه‌های چینی، زامبی‌ها و ربات‌ها را از بین ببرد.

دانلود بازی British Gangsters

Bronze Hoof

Bronze Hoof

Bronze Hoof یک بازی اکشن پلتفرمر است که تیم سازنده آن تنها یک هدف دارد و آن هم سرگرم کردن مخاطب است. همچنین ساختار و گیم‌پلی بازی به‌گونه‌ای است که می‌توانید با تجربه‌ی آن احساس آرامش کنید.

دانلود بازی Bronze Hoof

Cats are Liquid – A Better Place

Cats are Liquid – A Better Place

در جریان بازی Cats are Liquid – A Better Place، بازیکن هدایت گربه‌ای را به‌دست می‌گیرد که با کمک دوستان خود باید مراحل بازی را پشت سر بگذارد. تیم سازنده ۱۲۰ سطح را در نظر گرفته که باید در آن‌ها به اکتشاف و پیدا کردن مهارت‌های جدید بپردازید.

دانلود بازی Cats are Liquid – A Better Place

Esports Life Tycoon

Esports Life Tycoon

eSports Life Tycoon یک بازی شبیه‌ساز است که در آن بازیکنان در نقش مربی یک تیم eSports ظاهر می‌شوند. ازاین‌رو با خرید بازیکن‌های حرفه‌ای، تیم خود را به بهترین تیم eSports تبدیل کنید.

دانلود بازی eSports Life Tycoon

Gladiabots

Gladiabots

Gladiabots یک بازی استراتژی است؛ جایی‌که شما باید تیم خود را از ربات‌های مختلف تشکیل دهید که هوش‌مصنوعی آن‌ها را کنترل می‌کند. سپس ربات‌های جنگی خود را به میدان نبرد بفرستید و نتیجه‌ی آن را مشاهده کنید.

دانلود بازی Gladiabots

Jumanji Epic Run

Jumanji Epic Run

مدتی است که قسمت دوم فیلم جومانجی با بازی دواین جانسون اکران شده است و اگر از هواداران این فیلم هستید، بازی Jumanji Epic Run می‌تواند شما را هیجان زده کند. Jumanji Epic Run یک بازی رانینگ بی انتها است که شما را در نقش دواین جانسون و سایر شخصیت‌های این فیلم قرار می‌دهد.

دانلود بازی Jumanji Epic Run

The Last Remnant Remastered

The Last Remnant Remastered

بازی The Last Remnant برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و توانست کاربران را به خود سرگرم کند. همچنین مدتی پیش بود که نسخه ریمستر آن برای پلتفرم‌های نسل هشتمی عرضه شد. بااین‌حال هم‌اکنون کاربران موبایل هم می‌توانند بازی The Last Remnant Remastered را تجربه کنند و از مراحل، باس‌ها و داستان آن لذت ببرند.

دانلود بازی The Last Remnant Remastered

My Winter Album

My Winter Album

در جریان بازی My Winter Album بازیکن در نقش پسری قرار می‌گیرد که باید به مادر بزرگ خود کمک کند. مادر بزرگ یک آلبوم عکس زمستانی دارد که همانند یک پازل به هم ریخته است و شما باید این قطعات پازل را کنار یکدیگر بگذارید تا تصویر هر عکس از این آلبوم، کامل شود.

دانلود بازی My Winter Album

Nova Blitz

Nova Blitz

علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی می‌توانند در جریان هفته چهارم آذر ماه، بازی Nova Blitz را تجربه کنند. نوع طراحی کارت‌ها و استفاده از آن‌ها یکی از مواردی است که تیم سازنده سعی دارد ازطریق آن مخاطب را سرگرم کند.

دانلود بازی Nova Blitz

Opdopo

Opdopo

Opdopo یک بازی سرگرم کننده و ماجراجویی است که در آن بازیکنان هدایت یک روح به نام اوپو را بر عهده می‌گیرند. در این بازی تنها یک وظیفه دارید و آن هم فرار از قبرستان ازطریق اوپو است، اما چالش‌هایی درنظر گرفته شده که انجام این کار را چالش‌برانگیز می‌کند.

دانلود بازی Opdopo

Overdrive II – Shadow Legion

Overdrive II – Shadow Legion

Overdrive – Ninja Shadow Revenge یک بازی هیجان‌انگیز و هک اند اسلش بود که تجربه‌ی خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. این در حالی است که تیم سازنده به‌واسطه‌ی Overdrive II – Shadow Legion سعی دارد آن تجربه را گسترش دهد.

دانلود بازی Overdrive II – Shadow Legion

Real 8-Ball Pool

Real 8-Ball Pool

در هفته چهارم آذر ماه شاهد عرضه شدن بازی‌های رقابتی مختلفی هستیم. Real 8-Ball Pool هم یک بازی آنلاین و رقابتی است؛ جایی‌که بازیکنان باید در ورزش بیلیارد با یکدیگر رقابت کنند. گیم‌پلی و ساختار بازی به‌گونه‌ای است که مهارت بازیکن در این ورزش حرف اول را می‌زند.

دانلود بازی Real 8-Ball Pool

Reiner Knizia’s Yellow & Yangtze

Reiner Knizia’s Yellow & Yangtze

Reiner Knizia’s Yellow & Yangtze برگرفته از یک بازی رومیزی به همین اسم است که بازیکن در آن باید امپراطوی خود را تشکیل دهد. پس از تشکیل امپراطوری، باید به‌درستی آن را رهبری کنید. همچنین با پیروزی در جنگ‌های مختلف هم می‌توانید قدرت بیشتری را کسب کنید.

دانلود بازی Reiner Knizia’s Yellow & Yangtze

Snowman Story

Snowman Story

در جریان بازی Snowman Story بازیکنان هدایت یک آدم برفی را برعهده می‌گیرند. این کاراکتر تنها یک هدف دارد و آن هم پیدا کردن بهترین مکان ایده‌آل است. بازیکن با حل کردن هر معما می‌تواند داستان بازی را پیش ببرد و به خواسته‌ی خود نزدیک‌تر شود.

دانلود بازی Snowman Story

Star Jolt

Star Jolt

Star Jolt یک بازی هواپیمایی و ثبت رکوردی است که کاربر در هر دور از تجربه خود باید برای کسب یک امتیاز بالا تلاش کند. طراحی و گیم‌پلی بازی موردی است که مخاطب را برای تجربه‌ی مجدد بازی وسوسه می‌کند.

دانلود بازی Star Jolt

StretchBot

StretchBot

StretchBot روایت‌گر داستان رباتی است که در جهان سایبرپانکی قرار گرفته است. ربات داستان در یک محیط مخروبه رها شده است و برای زنده‌ماندن و رهایی از شرایطی که در آن قرار گرفته‌ است باید تلاش کند.

دانلود بازی StretchBot

Zero Gunner 2 Classic

Zero Gunner 2 Classic

Zero Gunner 2 Classic یک بازی Shoot ‘em Up هیجان‌انگیز است که بازیکن را در نقش یک هلیکوپتری جنگی قرار می‌دهد. دشمنان در این بازی از تمام نقاط می‌توانند به شما حمله کنند. همچنین تیم سازنده از باس‌های مختلفی استفاده کرده است تا بازیکن را به‌چالش بکشد.

دانلود بازی Zero Gunner 2 Classic


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده