نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

شرکت برادران وارنر کارگردان انیمیشن Coyote vs. Acme را معرفی کرد

شرکت برادران وارنر، دیو گرین، کارگردان فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows را برای کارگردانی انیمیشن Coyote vs. Acme انتخاب کرد.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری وِرایتی، شرکت برادران وارنر (Warner Brosدیو گرین، کارگردان آمریکایی که بیشتر با ساخت موزیک ویدئو شناخته می‌شود و کارگردانی دو فیلم بلند سینمایی را نیز در کارنامهٔ کاری خود دارد، به‌عنوان کارگردان انیمیشن Coyote vs. Acme (کایوت دربرابر آکمی) معرفی و انتخاب کرد و حال می‌توان امیدوار بود که مراحل تولید و ساخت این انیمیشن روی غلتک بیافتد.

Wile E. Coyote and the Road Runner

دیو گرین باتوجه‌به سابقه‌ای که دارد، در مراحل تولید و توسعه بخش‌ جلوه‌های ویژه این لایو اکشن و انیمیشن نیز می‌تواند کمک حال پروژه باشد؛ پروژه‌ای که البته هنوز فیلمنامه‌ای ندارد و فیلمنامه‌نویس آن نیز مشخص نشده است و شرکت برادران وارنر سخت به‌دنبال تکمیل این بخش برای آغاز کار است. پیش‌تر سایت خبری دِدلاین در خبری اعلام کرده بود که انیمیشنی سینمایی براساس شخصیت وایل ای. کایوت از مجموعه انیمیشن Wile E. Coyote and Road Runner (وایل ای. کایوت و رودرانر) در دست ساخت است و به همین منظور شرکت برادران وارنر، جان و جاش سیلبرمن، تهیه کنندگان و نویسندگان سریال Living Biblically را برای نوشتن فیلمنامه این انیمیشن استخدام کرده است که گویا وارنر با این دو نویسنده به توافق نرسیده است و باید دید درنهایت چه شخصی انجام این بخش را بر عهده خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که شخصیت رودرانر قرار نیست در این انیمیشن حضور داشته باشد یا ممکن است تنها شاهد حضور کوتاه این شخصیت باشیم

فیلم ابتدایی دیو گرین، فیلم علمی-تخیلی Earth to Echo (زمین به اکو) بود که با استقبال نسبی منتقدان همراه بود و با بودجهٔ ساخت ۱۳ میلیون دلاری، فروش ۴۵ میلیون دلاری در گیشه داشت. فیلم دوم و آخرین فیلمی که وی روی پردهٔ سینما داشت فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها) بد که نویسندگی آن را جاش اپل‌بام و آندره نِمک بر عهده داشتند و این فیلم براساس شخصیت‌های کتاب کامیک لاک‌پشت‌های نینجا ساخته شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به مگان فاکس، استیون امل، ویلیام فیکنر، ویل آرنت، لورا لینی، برایان تی و تایلر پری اشاره کرد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته) در سال ۲۰۱۴ به شمار می‌رود که توسط شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) ساخته شد. فیلم دوم این کارگردان با بودجهٔ ۱۳۵ میلیون دلاری، فروش ۲۴۶ میلیون دلار در گیشه داشت. این فیلم چندان مورد توجه منتقدان قرار نگرفت و باید دید وی در پروژهٔ شرکت برادران وارنر چه عملکردی خواهد داشت.

انیمیشن Wile E. Coyote and Road Runner و شخصیت‌های آن بخشی از مجموعه انیمیشن Looney Tunes (لونی تونز) هستند که برای اولین‌بار در ۱۹۴۹ معرفی شدند. بااین‌حال، جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که شخصیت رودرانر قرار نیست در این انیمیشن حضور داشته باشد یا ممکن است تنها شاهد حضور کوتاه این شخصیت باشیم. همچنین برخی معتقد هستند که ممکن است انیمیشن Coyote vs. Acme ترکیبی از یک انیمیشن سینمایی با یک فیلم لایو اکشن باشد که این موضوع هنوز تأیید یا تکذیب نشده است. وایل ای. کایوت دارای شخصیتی متکبر و غالباً شکست‌خورده است که امکانات بی‌شماری برای متوقف کردن رودرانر در اختیار دارد.

در طی ۲۲ سال گذشته دو فیلم سینمایی پرفروش براساس مجموعه انیمیشن Looney Tunes تولید و منتشر شده‌اند. فیلم Space Jam (هرج‌و‌مرج فضایی) در سال ۱۹۹۶ روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم Looney Tunes: Back in Action نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شد و این فیلم توانست حدود ۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده