نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

اجاره آنلاین ویلا و آپارتمان مبله؛ چند دلیل برای اینکه اینترنتی اقامتگاه رزرو کنیم

اجاره ویلا و آپارتمان دیگر مثل گذشته نیست. قبلا اگر کسی می‌خواست سفر برود، باید حتما هتل می‌گرفت. بعضی‌ها هم بدون رزرو اقامتگاه دل را به دریا می‌زدند و از همان اول شهر و با چند واسطه سمت ویلا می‌رفتند. این جور برنامه‌ریزی برای سفر چند مشکل اساسی داشت.

اول اینکه نمی‌دانستید دقیقا کجا را رزرو می‌کنید، چون هیچ عکسی از اقامتگاه نبود و باید به حرف‌های میزبان اعتماد می‌کردید. از طرف دیگر قبلا فقط باید به یکی دو میزبانی که می‌شناختید تکیه می‌کردید و ممکن بود اکثر تعطیلی‌های سال را به خاطر اشغال بودن واحد یا افزایش یکدفعه‌ای نرخ واحد، از دست بدهید.

همیشه هم باید از چند هفته جلوتر درگیر استرس رزرو اقامتگاه می‌شدید و در کل مسیر مدام تلفنی هماهنگ می‌کردید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. ولی حالا با پینورست همه چیز عوض شده است و دیگر خبری از مشکلات قبلی نیست. در پینورست می‌شود با چشم باز اقامتگاه گرفت. دیگر هم لازم نیست استرس داشته باشید که نکند سرتان بی‌کلاه بماند و اقامتگاه مناسبی گیر نیاید.

با اینکه رزرو آنلاین اقامتگاه حالا دیگر کامل جا افتاده است، ولی هنوز عده‌ای درست نمی‌دانند پینورست دقیقاً چطور کار می‌کند و مزیت آن چیست.

پینورست چطور کار می‌کند؟

پینورست میزبان‌ها و مهمان‌ها را به هم وصل می‌کنند. چون مسافرهای حرفه‌ای همیشه دنبال اقامتگاه متفاوت و مناسب برای رزرو می‌گردند و عده‌ای دیگر هم می‌خواهند با اجاره کوتاه مدت واحد اقامتی‌شان، کسب درآمد کنند.

این دو گروه در پینورست همدیگر را پیدا می‌کنند. میزبان‌ها اقامتگاه‌شان را در معرض دید قرار می‌دهند و مهمان‌ها هر جایی را که پسندیدند، اجاره می‌کنند.

البته هر کسی می‌تواند همزمان هم مهمان و هم میزبان باشد. هدف اصلی این است که اهل سفرها بتوانند واقعا در هر جای ایران که خواستند اقامتگاه مناسب پیدا کنند و مردم محلی مناطق گردشگری هم از این راه فرصت درآمدزایی داشته باشند.

مهمان‌ها هر موقع سال که بخواهند به سفر بروند، وارد پینورست می‌شوند و برای شهر مورد نظرشان جست‌وجو می‌کنند. بعد تمام اقامتگاه‌های ثبت‌ شده‌ای که در آن شهر هستند، برایشان نمایش داده می‌شود. بنابراین هم برای میزبان‌ها درآمد ایجاد می‌شود، هم مهمان‌ها راحت‌تر جا پیدا می‌کنند.

گردشگری

چرا مسافرهای حرفه‌ای پینورست را انتخاب می‌کنند؟

پینورست در مقایسه با روش سنتی اجاره اقامتگاه چند مزیت دارد و به همین خاطر نظر مسافرهای حرفه‌ای را جلب کرده است. می‌توانید در یک نگاه متوجه امکانات اقامتگاه بشوید و با انتخاب روزهای سفر و مشاهده هزینه اجاره واحد، بدون هیچ دردسر اضافه‌ای اقامتگاه مد نظرتان را رزرو کنید.

 به علت حضور میزبان‌های حرفه‌ای از نقاط مختلف ایران، دست مهمان‌ها برای انتخاب جا باز است. افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند جای مورد نظرشان را پیدا کنند. این طوری می‌شود در هر سفر به یک جای جدید رفت و تجربه تازه‌ای به دست آورد. پینورست امکان آشنا شدن با فرهنگ و آدم و رسوم جاهای دیگر را هم فراهم می‌کنند. خانه‌های بومگردی و خانه روستایی‌ها را می‌شود اجاره کرد و زندگی‌شان را از نزدیک دید.

وقتی با پینورست واحدی را اجاره می‌کنید، امکان انجام یک سری کارها برایتان فراهم می‌شود. مثلا دیگر مجبور نیستید همیشه غذای هتل را بخورید یا اینکه به رستوران بروید. خانه‌های مبله همه جور امکاناتی دارند و می‌شود در آن‌ها آشپزی کرد. طعم غذای خانگی که با خوراکی‌های محلی درست می‌شود، با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

خانه‌های مبله همیشه در دسترس هستند

بعضی سفرها بدون برنامه پیش می‌آیند. مثلا یک دوست تماس می‌گیرد و پیشنهاد مسافرت می‌دهد. این جور وقت‌ها نمی‌شود سراغ هتل‌ها رفت. ولی وقتی تصمیم می‌گیرید یک آپارتمان یا ویلای مبله اجاره کنید، دیگر برای پر بودن یا نبودن اقامتگاه استرس ندارید. دست شما برای انتخاب کردن در پینورست همیشه باز است.

سایت پینورست

 صرفه اقتصادی دارند و در جاهای بکر هستند

وقتی قیمت اقامتگاه‌ها را با هتل‌ها مقایسه کنید، به صرفه اقتصادی‌شان پی می‌برید. می‌شود با هزینه خیلی کمتر از هتل، یک اقامتگاه عالی رزرو کرد. این را هم در نظر داشته باشید که امکانات خانه‌ها بیشتر از هتل‌ها هستند.

در هر جای شهر خانه برای اجاره کردن پیدا می‌شود. ولی هتل‌ها این ویژگی را ندارند. می‌شود بسته به هدف سفر، جایی کنار مکان‌های گردشگری گرفت یا نزدیک به محل برگزاری نمایشگاه‌ها خانه رزرو کرد. این طوری هزینه رفت‌و‌آمد در مسافرت هم کمتر می‌شود.

به کمک پینورست می‌شود در جاهای بکر و دیدنی اقامتگاه رزرو کرد. با نگاهی به مشخصات یا تصاویر خانه‌ها و ویلاها، می‌توان بهترین جا را برای اقامت در نظر گرفت.

پینورست، سایت اجاره مطمئن ویلا و آپارتمان

پینورست از بهترین سایت‌هایی است که به کمک گردشگرها و مسافرهای حرفه‌ای می‌آید. پینورست می‌خواهد زمینه‌ساز تحول در زمینه ایرانگردی شود. سامانه‌ای که هم به اشتغال‌زایی کمک‌ می‌کند و هم باعث می‌شود گردشگرها بیشترین حق انتخاب را داشته باشند.

با گارانتی پرداخت پینورست و تضمین کیفیت و دریافت خدمات، همیشه خیالتان راحت است و البته هر زمان که خواستید می‌توانید از مشاوره کارشناسان اقامت آنلاین پینورست هم استفاده کنید.

بنابراین از این به بعد می‌توانید بدون دردسر و نگرانی ویلا و آپارتمان مبله اجاره کنید. “پینورست” را در گوگل سرچ کنید و همین حالا سفر متفاوت‌تان را شروع کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده