نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تم رایگان بازی Untitled Goose Game در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت

به دنبال انتشار بازی Untitled Goose Game برای پلی استیشن 4، تم پویا و زیبایی از این بازی برای دارندگان این کنسول منتشر شده است.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی Untitled Goose Game دیروز برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و به همین دلیل تم داینامیک و جذابی از این بازی نیز به رایگان در اختیار کاربران این کنسول قرار گرفته است. این تم پلی استیشن 4 زیبا و بامزه به یکباره برای تمام دنیا منتشر نشد و در مناطق اروپا، آمریکا و ژاپن به مرور در دسترس کاربران قرار گرفت. 

این تم بامزه شامل پس زمینه‌ای آبی رنگ می‌شود که خرده ریز‌های زیادی از غنائمی که غاز معروف بازی جمع‌آوری کرده است، روی آن به چشم می‌خورند. با بالا بردن صفحه‌ی اصلی و می‌توان غاز را مشاهده کرد که با افتخار بالای کوه غنائم خود ایستاده است و از منظره لذت می‌برد. با هر بار بالا بردن صفحه اصلی شاهد وسیله‌ی جدیدی در دهان غاز خواهید بود، یکبار دسته کلیدی را به نوک خود گرفته است و بار دیگر چنگالی به دهان دارد. همچنین اگر مدت زیادی به صفحه خیره شوید، غاز ممکن است به حرکت افتد و در صفحه‌ی منو شروع به قدم زدن کند. در کنار این انیمیشن‌های جالب، افکت‌های صوتی بامزه‌ای شامل صدای پرندگان و غاز نیز در این تم گنجانده شده‌اند تا جذابیت این تم را افزایش دهند. 

در هر صورت وجود این تم رایگان برای علاقه‌مندان به بازی Untitled Goose Game نکته‌ای مثبت محسوب می‌شود و طرفداران هم‌اکنون می‌توانند آن را دانلود کنند.

خبر انتشار این بازی برای کنسول‌ها هفته‌ی پیش منتشر شد و اعلام شد که بازی Untitled Goose Game برای کنسول ایکس باکس وان به سرویس گیم پس خواهد پیوست و بنابراین علاقه‌مندان این بازی می‌توانند از این بازی تنها با پرداخت حق اشتراک کلی سرویس گیم پس از این بازی در کنار صدها بازی دیگر لذت ببرند. ویژگی جالبی که در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی گنجانده شده این است که هر زمان که در بازی صدای غاز را در آورید، لایت‌ بار دوال شاک 4 به رنگ نارنجی در می‌آید. 

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را راجع به بازی Untitled Goose Game با زومجی و کاربران دیگر در میان بگذارید و از تجربیات خود با این بازی به ما بگویید. 


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده