نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۶

سازنده We Happy Few به دنبال ساخت یک بازی با دنیای بهتری است

پس از عرضه‌ی نه‌چندان موفق بازی We Happy Few، حال استودیوی Compulsion Games قصد دارد تا از اشتباهات خود درس گرفته و دنیای بهتری را خلق کند.

بازی We Happy Few تجربه‌ی خوبی برای استودیوی Compulsion Games بود، ولی در کل موفقیت مهمی برای این استودیو محسوب نمی‌شد. این استودیو دید خوبی نسبت به ضعف‌های بازی قبلی خود دارد، و درباره درس گرفتن از این ضعف‌ها و استفاده از آن‌ها در پروژه‌های بعدی خود صحبت می‌کند.

گیلامه پرووُست، بنیان‌گذار Compulsion، در مصاحبه‌ای با US Gamer گفت:

حس می‌کنیم که این اشتباهات می‌توانند راه ما را برای رسیدن به موفقیت هموار کنند. اگر نتوانیم بازی بهتری نسبت به گذشته بسازیم، قطعاً راه اشتباهی را در پیش گرفته‌ایم.

او همچنین در بخش‌هایی از صحبت‌هایش به یادگیری از استودیوهای دیگر و یافتن بهترین روش در بین توسعه‌دهندگان نیز اشاره کرد.

پرووُست گفت:

کارگردان انیمیشن، کارگردان فنی و طراحان بازی ما قصد دارند تا با دیگر کارگردانان و استودیوهای هم‌رده ارتباط برقرار کنند. ما قصد نداریم تا چیزی بسازیم که در نهایت شبیه به بازی‌های دیگر شود، اما می‌توانیم از دانش و تجربیات دیگران برای ساخت یک بازی خوب استفاده کنیم.

او در آخر نیز درباره برنامه‌های استودیو برای قدم بعدی خود، صحبت کرد:

در استودیو همگی سعی دارند تا از دانش خود برای ساخت یک دنیای جدید استفاده کنند.

آخرین قسمت از بخش داستانی بازی We Happy Few ماه گذشته منتشر شد و باعث شد تا استودیو پرونده این بازی را به کلی ببند. این بازی در بررسی زومجی توانست نمره‌ی ۵ از ۱۰ را کسب کند. بازی We Happy Few هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ویندوز در دسترس قرار دارد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده