// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰

Borderlands 3 و Dragon Ball Xenoverse 2 برای گوگل استیدیا منتشر شدند

گوگل اعلام کرد که بازی‌های Borderlands 3 و Dragon Ball Xenoverse 2 هم‌اکنون برای استیدیا در دسترس هستند. 

شرکت Google امروز دو بازی دیگر که برای سال ۲۰۱۹ قول آن‌ها را برای پلتفرم استریم ابری خود یعنی Stadia داده بود، منتشر کرد. از امروز کاربران استیدیا می‌توانند Borderlands 3 و Dragon Ball Xenoverse 2 را تجربه کنند. هر دو بازی با قیمت کامل در فروشگاه استیدیا عرضه می‌شوند. البته اگر کاربران اشتراک Stadia Pro داشته باشند، می‌توانند بوردرلندز 3 را با تخفیف دریافت کنند. گوگل اشاره‌ای به قابلیت‌های کراس پلی یا ذخیره‌ی مشترک برای این بازی شرکت Gearbox نکرده است.

Borderlands 3

بازی بعدی که برای استیدیا منتشر می‌شود، Ghost Recon: Breakpoint خواهد بود که به‌همراه قابلیت Stream Connect عرضه می‌شود. این بازی امروز ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران منتشر می‌شود و قیمت آن نیز بدون تخفیف است. قابلیت Stream Connect به شما اجازه می‌دهد که بازی هم‌تیمی‌های خود را با استریم کردن چندین گیم‌پلی در یک صفحه ببینید. در بازی Ghost Recon Breakpoint، صفحه‌ی حداکثر سه بازیکن قابل پخش در صفحه‌ی یک بازیکن خواهد بود. ایده‌ی پشت این قابلیت، بهبود همکاری و به کارگیری بهتر استراتژی‌های بازی است. 

در حال حاضر، گوگل چهار بازی دیگر را برای سال ۲۰۲۰ برای استیدیا تایید کرده است:‌Doom Eternal, Gods & Monsters, Cyberpunk 2077 و Watch Dogs: Legion. البته هیچ‌کدام هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند که این تا حدی باعث نگرانی طرفداران استیدیا شده است. به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم که گوگل در این باره چه اقدامی در پیش خواهد گرفت. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده