نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

اولین تصاویر رسمی فیلم Bill and Ted Face the Music منتشر شد

به‌تازگی اولین تصاویر رسمی فیلم Bill and Ted Face the Music منتشر شده که در آن شاهد بازگشت دو شخصیت اصلی مجموعه هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی از فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) منتشر شده است. در این تصاویر شاهد بازگشت کیانو ریوز، بازیگر نقش تد لوگان و الکس وینتر، بازیگر نقش بیل پرستون هستیم و در یک تصویر نیز ویلیام سدلر، بازیگر نقش مرگ نیز دیده می‌شود که پیش از این شاهد حضور این شخصیت در فیلم Bill and Ted's Bogus Journey بودیم. همچنین انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد انتشار اولین تریلر قسمت سوم فیلم Bill and Ted (بیل و تد) نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

تصویر فیلم Bill and Ted Face the Music

تصویر فیلم Bill and Ted Face the Music

فیلم Bill and Ted Face the Music بار دیگر داستان بیل و تد را اینبار در میانسالی روایت می‌کند که اکنون دارای مسئولیت‌‌های خانوادگی در زندگی واقعی خود هستند؛ اما آن‌ها هنوز در تلاش هستند تا بزرگ‌ترین ترانه‌ای را که تاکنون ساخته شده است، بنویسند. زمانی‌که یک نفر غمگین از آینده به‌طور ناگهانی با بیل و تد ملاقات می‌کند، می‌گوید که تنها آهنگ آن‌ها می‌تواند جهان را نجات دهد. حال آینده جهان در دستان بیل و تد است و آن‌ها باید با کمک دخترانشان، شخصیت‌های تاریخی جدید و افسانه‌های موسیقی یک ماجراجویی جدید برای پیدا کردن آهنگی که بتواند جهان را نجات دهد و آن‌ها را به آرزویشان برساند، آغاز کنند.

کیانو ریوز در نقش تد لوگان، الکس وینتر در نقش بیل پرستون، ویلیام سدلر در نقش مرگ، سامارا ویوینگ در نقش تیا پرستون، برجیت لاندی پین در نقش بیلی لوگان، آنتونی کاریگان در نقشی شرور و منفی، هال لندون جونیور در نقش کاپیتان جاناتان لوگان، ایمی استاچ در نقش خانم پرستون، بک بنت در نقش دیکون لوگان، جیما مایز در نقش پرنسس جوآنا پرستون، ارین هیز در نقش پرنسس الیزابت لوگان، جیلیان بل و کید کادی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bill and Ted Face the Music حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Bill and Ted Face the Music به‌کارگردانی دین پریسوت، برای اکران در تاریخ ۲۱ اگوست ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده