// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Give It Up! Bouncy؛‌ جوهر دوست داشتنی

Give It Up! Bouncy یک بازی موبایل پلتفرمر است که شما را در نقش یک جوهر حباب شکل قرار می‌دهد که باید مراحل بازی را پشت سر بگذارد.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی پلتفرمر و جذاب رفته‌ایم که به‌واسطه‌ی مراحل طولانی و سرگرم کننده خود، می‌تواند بازیکن را برای مدتی سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Give It Up! Bouncy، ساخته استودیو Leiting Games، یک بازی پلتفرمر جذاب است که شما را در نقش یک جوهر مشکی رنگ قرار می‌دهد که ظاهری شبیه به یک حباب دارد. درواقع بازی آیفون و اندروید Give It Up! Bouncy داستان خاصی را روایت نمی‌کند. در ابتدا یک ویدیو سینمایی به شما نشان داده می‌شود تا یک ذهنیت برای کاراکترها و جهان بازی به‌وجود آید. 

Give it Up! Bouncy

نوع چالش‌ها و طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که سادگی بیش از حد بازی را از بین ببرد و از طرفی باعث سرگرم شدن مخاطب شود

با شروع بازی موبایل Give It Up! Bouncy وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن را یاد خواهید گرفت. تیم سازنده از مکانسیم‌های بسیار ساده‌ای برای Give It Up! Bouncy استفاده کرده است. ساختار Give It Up! Bouncy بدین گونه‌ است که با شروع هر مرحله باید روی پلتفرم‌ها بپرید و به مقصد برسید. نکته اصلی این است که تیم سازنده از موانع مختلفی برای به‌چالش کشیدن بازیکن استفاده کرده است. در بازی موانعی مثل تیغ‌های مختلفی قرار داده شده است که اگر به آن‌ها برخورد کنید، از بین خواهید رفت. همچنین سکوهایی هم طراحی شده است که همیشه ثابت نیستند و برای عبور از روی آن‌ها یا رسیدن به نقاط مختلف محیط بازی، باید زمان‌بندی درستی داشته باشید. در حالت کلی استودیو Leiting Games سعی ندارد یک بازی پلتفرمر چالش‌برانگیز را در اختیار مخاطب قرار دهد. نوع چالش‌ها و طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که سادگی بیش از حد بازی را از بین ببرد و از طرفی باعث سرگرم شدن مخاطب شود. بااین‌حال، جدا از ۷۲ مرحله اصلی، ۲۹ مرحله دیگر هم طراحی شده است که درجه سختی بسیار بالایی دارند و حسابی کاربر را به‌چالش می‌کشد. 

درکنار این موارد، در طول بازی سه مهارت برای جوهر مشکی رنگ داستان درنظر گرفته شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این مهارت‌ها شامل استفاده از پلتفرم‌های ابری شکل، کسب یک شیلد محافظ و ساخت یک سکو مجازی می‌شود. شاید با خود فکر کنید که این موارد چالش‌های بازی را از بین می‌برد. در جواب باید بگویم که کاربر به‌دفعات محدودی می‌تواند از این ویژگی‌ها استفاده کند. شاید در مراحل ابتدایی جذابیت مراحل را از بین ببرند، اما رفته رفته به یکی از المان‌های کلیدی گیم‌پلی تبدیل می‌شوند. همچنین هر مرحله سه بخش مختلف دارد که پاداش هر بخش، یک کلید است. برای رسیدن به مراحل انتهایی و قسمت‌های مختلف به این کلیدها نیاز دارید. ازاین‌رو ۷۲ مرحله بازی شاید در نگاه اول کم تعداد باشد، اما باتوجه‌به سه بخش هر مرحله، تجربه‌ی شما بیش‌ازپیش گسترش پیدا می‌کند. بخش‌های مختلف هر مرحله هم درواقع شامل انجام کارهای مختلف می‌شود. برای مثال، در حالت عادی باید درکنار رسیدن به نقطه انتهایی، سه ستاره را هم جمع کنید. در بخش دوم مرحله مورد نظر باید در یک تایم مشخص آن را تمام کنید و در بخش سوم، باید با تعداد حرکات محدودی مرحله را تمام کنید.

Give it Up! Bouncy

از نظر بصری هم بازی اندروید و آیفون Give It Up! Bouncy در سطح خوبی قرار دارد. جهانی جوهری شکل و رنگی Give It Up! Bouncy باعث شده تا با یک محصول پلتفرمر متفاوت روبه‌رو باشیم. اگر به‌دنبال یک بازی پلتفرمر زیبا هستید که بتواند برای چند ساعت شما را سرگرم کند، بازی آیفون و اندروید Give It Up! Bouncy بهترین گزینه است. همچنین در پایین می‌توانید تریلر این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Give It Up! Bouncy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده