نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

جزئیات پلتفرم‌ها، قیمت و سایر مشخصات بازی The Walking Dead: Saints and Sinners اعلام شد

اسکای دنس از نسخه‌ی Tourist Edition و Tower Edition بازی The Walking Dead: Saints and Sinners رونمایی کرد.

حالا دیگر حدود یک ماه تا انتشار بازی The Walking Dead: Saints and Sinners فاصله داریم. از این رو اسکای‌دنس اینتراکتیو با انتشار خبری، به شفاف‌سازی جزئیات نحوه‌ی انتشار این بازی از جمله اطلاعات مربوط به قیمت، نسخه‌های مختلف و همچنین پلتفرم‌های پشتیبانی کننده پرداخته است. در زمان انتشار، سه نسخه‌ی مختلف از بازی Saints and Sinners عرضه خواهد شد. نسخه‌ پایه‌ی این بازی با قیمت ۳۹.۹۹$ به فروش می‌رسد و افرادی که از قبل برای پیش خرید آن اقدام کرده باشند، یک هفت تیر ویژه به نام «The Sheriff» را دریافت خواهند کرد.

اگر قصد دارید زمان بیشتری را در این بازی صرف کنید، می‌توانید نسخه‌ی Tourist Edition این بازی را با قیمت ۴۹.۹۹$ خریداری کنید. ضمن این که دارندگان این نسخه، به چندین آیتم جانبی اضافی برای سلاح‌ها و سایر لوازم آن دسترسی خواهند داشت. نهایتاً نسخه‌ی Tower Edition این بازی را داریم که یک نسخه‌ی فیزیکی و کلکسیونی محسوب شده و تنها از طریق وبسایت رسمی این بازی قابل دریافت است. این مدل، با قیمت ۱۴۹.۹۹$ به فروش رسیده و تمامی آیتم‌های نسخه‌ی Tourist Edition را در کنار یک کوله پشتی دورو، یک فانوس آهنربایی، چند کانسپت هنری، یک کارت پستال، مجموعه‌ای از پین‌های کلکسیونی، یکی از دو سکه‌ی ویژه‌ی بازی و یک فلش مموری ۱۶ گیگابایتی به‌همراه خواهد داشت.

صرف‌نظر از این که کدام یک از نسخه‌های این بازی VR را خریداری کنید، احتمالاً بیشتر از همه به‌دنبال زمان دسترسی به این بازی خواهید بود. The Walking Dead: Saints and Sinners در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۳ بهمن امسال) برای هدست‌های HTC Vive، Oculus Rift و Oculus Rift S عرضه خواهد شد. شما از نظر فنی می‌توانید این بازی را روی Oculus Quest نیز اجرا کنید، اما برای این کار به یک کامپیوتر قدرتمند و کابل‌های اتصال نیاز خواهید داشت. در بهار سال ۲۰۲۰، نسخه‌ی پلی استیشن VR این بازی نیز در کنار یک تم رایگان منتشر خواهد شد. اسکای‌دنس نسخه‌ی ویژه‌ی Oculus Quest این بازی را در ادامه‌ی سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد.

با اعلام خبر آغاز پیش فروش بازی جدید The Walking Dead، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است. شما می‌توانید در ادامه نگاهی به این ویدیو داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده