// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵

بازی ‌Batman Telltale Series: Shadows Edition با انتشار تریلری در دسترس قرار گرفت

AdHoc Studio با انتشار یک تریلر بازی Batman Telltale Series: Shadows Edition را معرفی کرد که یک کالکشن از این سری به‌حساب می‌آید.

در اکتبر سال پیش بود که استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) تعطیل شد و سرنوشت مجموعه‌های این استودیو دوست‌داشتنی نامعلوم باقی‌ماند. این در حالی است چند ماه بعد تعدادی از اعضای سابق تل‌تیل گیمز با مدیریت جیمی اوتیلی و برایان وادل استودیو AdHoc Studio را راه‌اندازی کردند. این استودیو قرار است که روی پروژه‌های جدید کار کند و همچنان حق امتیاز مجموعه‌های قدیمی تل‌تیل گیمز را هم برعهده دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، AdHoc Studio تریلر جدیدی را از بازی Batman Telltale Series: Shadows Edition منتشر کرده است و همچنین مشخص شده که این بازی هم‌اکنون برای خرید و تجربه در دسترس است. شدوز ادیشن درواقع یک نسخه کالکشن از دو فصل منتشر شده Batman Telltale Series است با ظاهری جدید در دسترس کاربران قرار گرفته است. این ظاهر که فضای تاریکی را به بازی می‌بخشد، حس‌وحال جالبی را به‌وجود آورده است.

بازیکنان می‌توانند Batman Telltale Series: Shadows Edition را هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر (ازطریق استیم) خریداری کنند. همچنین نسخه پلی‌ استیشن 4 هم در تاریخ ۲۹ آذر ماه در دسترس قرار می‌گیرد. متاسفانه اعلام نشده که این بازی در چه زمانی برای نینتندو سوییچ یا فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که کاربرانی که بازی اصلی را در اختیار دارند، می‌توانند شدو مود را در قالب یک بسته الحاقی با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنند. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر Batman Telltale Series: Shadows Edition را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamefragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده