// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بسته های الحاقی جدید Luigi's Mansion 3 در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود

نینتندو اعلام کرده است که اولین بخش از پک بسته الحاقی Luigi's Mansion 3 در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۹ در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

Luigi's Mansion 3 در آبان ماه در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت و توانست تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را در دسترس کاربران قرار دهد. نینتندو با اضافه کردن مکانیسم‌های جدید و همچنین محتویات بیشتر، مشکلات نسخه‌های پیشین را به‌خوبی از بین برده بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نینتندو یک پک بسته الحاقی را برای Luigi's Mansion 3 درنظر گرفته است تا تجربه کاربران را گسترش دهد. در ادامه مشخص شده است که بسته‌الحاقی درنظر گرفته شده در دو بخش مختلف عرضه می‌شود و شامل کاستوم‌های ScareScraper، طبقات و روح‌های جدید و مینی گیم‌های سرگرم کننده برای حالت چندنفره ScreamPark می‌شود. اولین قسمت از این بسته الحاقی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۹ (۳۰ آوریل ۲۰۲۰) عرضه می‌شود. این بسته الحاقی شامل سه مینی‌گیم جدید، سه لباس جدید، ۶ روح جدید و سه طبقه جدید برای حالت مشارکتی ScareScraper می‌شود.

این در حالی است که دومین بخش از بسته الحاقی ذکر شده در تاریخ ۱۰ مرداد ماه ۹۹ (۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰) عرضه می‌شود. متاسفانه محتویات این بخش اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که کاستوم‌های جدید ScareScraper و مینی‌گیم‌های جدید ScreamPark در دسترس کاربران قرار بگیرد. در انتها مشخص شده است که کاربران با خریدن این بسته الحاقی، آیتم Flashlight Type-P را برای استفاده در بازی به‌عنوان پاداش کسب خواهند کرد. استفاده از این‌ آیتم به‌سرعت در دسترس شما قرار می‌گیرد، اما قبل از آن باید گالری محیط آزمایشگاه Professor E. Gadd’s را آزاد کرده باشید. 

اگر علاقه‌مند به دریافت این بسته الحاقی هستید، می‌توانید آن را با قیمت ۹.۹۹ دلار از فروشگاه eShop نینتندو خریداری کنید. بازی Luigi's Mansion 3 توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Luigi’s Mansion 3 با تجربه تازه و متفاوتی که به‌همراه داشت توانست خودش را به عنوان‌ یک اثر باارزش به مجموعه بازی‌های سوییچ اضافه کند. مکانیزم‌های منحصر‌به‌فرد، پازل‌های درگیرکننده و حالت‌های چندنفره دورهمی برای همه نوع گیمر پیشنهاد می‌شود. انیمیشن‌های فوق‌العاده و باس‌فایت‌های درگیرکننده‌ی این بازی می‌تواند هر گیمری را غافل‌گیر کند. البته حضور چندین ایراد جزئی مثل سیستم هدف‌گیری اسلحه لوئیجی شاید در برخی مواقع آزار‌دهنده شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده