نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نشان تجاری جدیدی برای بازی‌ های Dino Crisis و Darkstalkers ثبت شد

با اعلام خبر ثبت نشان تجاری بازی‌های Dino Crisis، Darkstalkers و چند مورد دیگر، احتمال انتشار نسخه‌ی بازسازی یا همران ریمیک این بازی‌ها قوت گرفت.

کپکام در سال‌های اخیر به موفقیت‌های بسیار چشم گیری دست پیدا کرده است . آن‌ها بازی‌های جدیدی مانند Monster Hunter World و Resident Evil 7 را منتشر کردند که اتفاقاً عملکرد بسیار خوبی را از هردوی آن‌ها شاهد بودیم. اما موفقیت اصلی آن‌ها به انتشار نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی‌های قدیمی این شرکت مربوط می‌شود. بازی Resident Evil 2 Remake اخیراً از میزان فروش نسخه‌ی اصلی خود نیز پیشی گرفت و حالا با اعلام خبر ثبت دو نشان تجاری جدید در کشور ژاپن، ‌زمزمه‌ها از ساخت یک نسخه‌ی بازسازی شده‌ی دیگر حکایت دارند. این خبر ازطریق یک اکانت توییتر که به انتشار فرم‌های ثبت نشان‌ تجاری در ژاپن می‌پردازد، به‌صورت عمومی منتشر شده است.

در فهرست این برندها، نام‌های Power Stone، Rockman، Darkstalkers و البته Dino Crisis به چشم می‌خورند. طبیعتاً Dino Crisis و Darkstalkers مواردی هستند که طرفداران بیشتری خواهند داشت. به‌خصوص بازی Dino Crisis که مدت‌ها است توسط طرفداران آن درخواست می‌شود. با اینکه هنوز هیچگونه اعلام رسمی برای تأیید این خبر منتشر نشده است، احتمال صحت این ادعا بسیار بالا است.

درواقع با موفقیت‌های قابل توجهی که بازی اصلی Dino Crisis از نظر تجاری و همچنین نمرات و نقدهای منتقدان به‌دست آورده است، می‌توان گفت که ساخت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی کاملاً توجیه اقتصادی دارد. بعد از این عملکرد درخشان، یه دنباله‌ی موفق و سپس دو نسخه‌ی نه چندان موفقیت آمیز از این بازی منتشر شد. بعد از این اتفاق نیز فرایند ساخت دنباله‌های این مجموعه متوقف شد. Dino Crisis با ترکیب ایده‌های ژانر وحشت و دنیای دایناسورها، محصول خلاقانه و منحصر به فردی را تولید کرده بود. اساساً می‌توان این بازی را چیزی شبیه به The Lost World: Jurassic Park توصیف کرد با این تفاوت که Dino Crisis یک بازی ویدیویی باکیفیت بود که واقعاً هم ترسناک محسوب می‌شد.

حالا باید دید که تصمیم توسعه‌دهندگان کمپام به چه شکلی رقم خواهد خورد. درهرصورت، آخرین اخبار در استرع وقت به اطلاع شما خواهد رسید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده