نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

محتوای بروزرسانی و بسته الحاقی بازی Children of Morta مشخص شد

جزییاتی از بروزرسانی‌های بزرگ و بسته الحاقی بازی Children of Morta منتشر شده است.

مقاله‌ مرتبط:

بازی Children of Morta یا فرزندان مورتا ساخته استودیو Dead Mage است. این بازی که توسط تیمی ایرانی ساخته شده است، در مدت اخیر نه تنها توجه بسیاری از مخاطبان بازی‌های ویدیویی در ایران را به خود جلب کرد، بلکه در رسانه‌های انگلیسی زبانِ مطرح نیز مورد توجه واقع شد. این بازی برای نینتندو سوییچ، پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شده است. بنابر جدیدترین اخبار بازی؛ بازی Children of Morta قرار است سال آینده‌‌ی میلادی میزبان بروزرسانی‌ و بسته‌ای الحاقی باشد. بروزرسانی‌ بازی به صورت رایگان در اختیار کسانی که بازی را خریده‌اند، قرار خواهد گرفت. بسته الحاقی بازی اما برای فروش گذاشته خواهد شد. تاکنون تاریخ دقیقی برای انتشار هیچ‌یک از این موارد اعلام نشده است. اما بسته الحاقی و بروزرسانی‌ها تحت عنوان برنامه استودیو Dead Mage در سال ۲۰۲۰ معرفی شده‌اند و به‌این ترتیب، محتویات مذکور در سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهند شد. فهرست محتوای مذکور در قالب تصویری با عنوان Roadmap منتشر شده است. این تصویر به شکل زیر است. نسخه حجیم و با کیفیت آن نیز در اینجا قابل مشاهده است.

فرزندان مورتا

فهرست دقیق برنامه‌های استودیو Dead Mage برای بازی Children of Morta به قرار زیر است. 

  1. Shrine of Challenge: سطح «سخت» به بازی اضافه شده و ۲۰ آیتم جدید شامل آیتم‌هایی همچون Charms ،Divine Graces و Divine Relics به بازی اضافه می‌شوند.
  2. Setting Sun Inn: حالت نیو گیم پلاس به بازی اضافه می‌شود. بازیکنان در این حالت می‌توانند با کاراکترهایی که حین بازی آزاد کرده‌اند، درخت مهارت‌ها، اعتبار درون بازی (Morv) و آپگریت‌های سیوهای پیشین، بازی را از سر تجربه کند.
  3. Random Encounter: «این حالت همان معنایی را دارد که نشان می‌دهد و همان چیزی را نشان می‌دهد که معنای آن است. هرگز نخواهید فهمید در اینجا چه چیزی منتظرتان است.»
  4. In the Bergsons’ House: شخصیت‌های قابل بازی تازه‌ای از راه خواهند رسید. 
  5. The Fellowship Sanctuary: بخش آنلاین کوآپ به بازی اضافه خواهد شد.
  6. Temple of the Endless: این حالت شامل لوکیشن‌های تازه خواهد بود. لوکیشن‌هایی که برای حالت آنلاین طراحی شده‌اند و دشمنان، مینی‌باس‌ها و یک باس جدید دارند. با این حالت، بخش آنلاین بازی را کاملا پشتیبانی خواهد کرد.
  7. The Treasure: بروزرسانی بازی شامل ۳۰ آیتم جدید همچون Charms ،Divine Graces و Divine Relics خواهد بود.
  8. The Uncharted Lands: تمام موارد بالا باید شما را برای این مورد آماده کنند. سفر تازه‌ی خانواده برگسون در قالب یک بسته الحاقی ارائه خواهد شد. بسته الحاقی The Uncharted Lands شامل یک چپتر جدید، یک مرحله اصلی، یک رویداد مهم، یک شخصیت قابل بازی تازه، دشمنانی جدید و یک باس جدید خواهد بود.

شما کاربران زومجی در برنامه‌های استودیو Dead Mage برای بازی Children of Morta چه نظری دارید؟


منبع Steam
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده