نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

بازی Zombie Army Trilogy سال آینده برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

پس از گذشت حدود پنج سال از عرضه بازی Zombie Army Trilogy برای پلتفرم‌های نسل هشتم، حال به‌نظر می‌رسد دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ نیز به‌زودی می‌توانند این اثر را تجربه کنند.

طرفداران بازی‌های زامبی محور سال ۲۰۱۵ میزبان جدیدترین ساخته استودیوی Rebellion بودند. بازی شوتر سوم شخص Zombie Army Trilogy با انتشار روی کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و همچنین پی سی توانست طرفداران زیادی را به‌خود جلب کند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید این بازی اسپین‌آفی از مجموعه موفق و محبوب Sniper Elite به‌حساب می‌آید. حال در تازه‌ترین اخبار بازی، در حالی که بسیاری از طرفداران منتظر عرضه نسخه جدید و چهارم بازی Zombie Army تحت عنوان Zombie Army 4: Dead War هستند، خبرها حاکی از آن است که استودیوی ربلیون به‌عنوان ناشر و سازنده بازی، قرار است بالاخره با تاخیر نسبتا طولانی در نیمه اول سال آینده بازی Zombie Army Trilogy را برای کاربران کنسول نینتندو سوییچ نیز روانه بازار کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که استودیوی ربلیون مدتی است که در حال کار روی انتشار بازی‌های Sniper Elite V2 Remastered و همین‌طور Sniper Elite 3: Ultimate Edition برای سوییچ است و همان‌طور هم که اشاره شد باتوجه به اینکه بازی Zombie Army Trilogy یک اسپین‌آفی از این مجموعه به‌حساب می‌آید، عرضه این بازی برای سوییچ دور از ذهن هم نبود و بسیاری آن را پیش‌بینی می‌کردند.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، نسخه سوییچ بازی Zombie Army Trilogy علاوه‌بر اینکه تمام ویژگی‌های نسخه عادی را دارد، باتوجه به قابلیت‌های کنسول سوییچ، بهبودهایی نیز  در آن اعمال شده است؛ بر این اساس بازی از ویژگی HD Rumble، کنترلر حرکتی، پرو کنترلر سوییچ و همین‌طور توانایی تجربه بازی به‌صورت چندنفره محلی پشتیبانی می‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این نسخه از بازی را مشاهده کنید.

بازی Zombie Army Trilogy

باتوجه به اینکه تا امروز بازی زامبی محوری با حال‌وهوای Zombie Army Trilogy برای نینتندو سوییچ منتشر نشده است، احتمالا این بازی می‌تواند موفق ظاهر شده و از استقبال خوبی نزد کاربران برخوردار شود. شما هم اگر از طرفداران بازی هستید، لطفا نظرات خود را درمورد انتشار Zombie Army Trilogy برای کنسول نینتندو سوییچ با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده