// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

وسترن دیجیتال از حافظه‌های پرسرعت SN550 با رابط NVMe رونمایی کرد

شرکت وسترن دیجیتال به‌تازگی از نسل جدید حافظه‌های SSD خود تحت نام SN550 رونمایی کرده است. این خط تولید از نوع NVMe هستند و می‌توانند سرعتی معادل ۵ برابر حافظه‌های نوع SATA را ارائه کنند.

شرکت وسترن دیجیتال به‌تازگی از جدید‌ترین و پرسرعت‌ترین حافظه‌های SSD خود با نام SN550 رونمایی کرده است. این حافظه‌های جدید که از نوع NVMe هستند، طبق اعلام شرکت مذکور از خانواده‌ی حافظه‌ی آبی این شرکت بوده و برای مصارف خانگی و تولید کنندگان محتوا در نظر گرفته شده است. علاوه‌بر این، شرکت وسترن دیجیتال اعلام کرده است که روند طراحی این این خط تولید جدید با تمرکز بر افزایش حداکثری عملکرد صورت گرفته و حافظه‌های SN550 هم‌اکنون به کاربران اجازه می‌دهند تا بالاترین سرعت ممکن را تجربه کنند.

همان‌طور که می‌دانید، تولید کنندگان محتوا امروزه نیازمند ذخیره‌سازی سریع داده‌های ایجاد شده هستند. از آن‌جا که محتوای تولیدی نسل جدید در وضوح تصویر 4K و حتی 8K منتشر می‌شود، کاربران نیاز دارند تا برای ذخیره‌سازی فایل‌های بزرگ و داده‌های حجیم به سخت‌افزار‌های قابل اطمینان، پرسرعت و با دوام استفاده کنند؛ ازاین‌رو رابط NVMe برای نسل جدید حافظه‌های پرسرعت اولین انتخاب کاربران خواهد بود.

به‌گفته‌ی مسئولان شرکت وسترن دیجیتال، فرق ندارد که شما یک تولید کننده‌ی محتوا، یک گیمیر یا یک کاربر عادی باشد، زیرا حافظه‌های WD Blue SN550 NVMe SSD می‌توانند چهار برابر سریع‌تر از درایوهای SATA عمل کرده و سرعت خیره‌کننده‌ای از خود نشان دهند.

استفاده از نسل جدید حافظه‌های شرکت وسترن دیجیتال باعث خواهد شد که تجربه‌ی محاسباتی برای چند وظیفه‌ی همزان و همچنین استفاده از نرم‌افزار‌هایی که شدیدا مبتنی بر سرعت منابع محاسباتی و ذخیره‌سازی عمل می‌کنند، به سطح جدیدی برسد. حافظه‌های SSD SN550 برای کسانی که به پاسخگویی سریع حافظه و مقابله با افزایش حجم کاری نیاز دارند، می‌توانند بهترین گزینه باشند.

علاوه‌بر این، بازطراحی بخش حرارتی و خنک‌سازی این محصول نیز باعث شده تا عملکرد رایانه‌ی شخصی به بالاتر سطح ممکن رسیده و در حین استفاده بلند مدت، عملکرد یکسانی ارائه شود.

SSD‌های SN550 در ظرفیت‌های ۲۵۰ گیگابایت تا ۱ ترابایت در دسترس قرار دارد. این محصول که با سرعت چهار برابری حافظه‌های SSD نوع SATA عرضه شده، می‌تواند تا ۲۴۰۰ مگابایت سرعت را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد. 

این محصول در حال حاضر در تمامی فروشگاه‌های منتخب شرکت وسترن دیجیتال و با ضمانت‌نامه‌ی پنج ساله قابل دسترس است.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده