نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

زمان انتشار تریلر جدید فیلم Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان مشخص شد

پس از یک انتظار طولانی، تریلر جدیدی از فیلم Tenet، اثر جدید کریستوفر نولان قرار است به‌زودی منتشر شود.

فیلم Tenet (تنت) جدیدترین فیلمی است که کریستوفر نولان، کارگردان آثاری چون فیلم Inception (تلقین)، فیلم The Prestige (حیثیت)، فیلم Memento (یادگاری) و سه گانه فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد. مدتی پیش بود که تیزری در سینماها از این فیلم اکشن جاسوسی و احتمالا سفر در زمان منتشر شد که این تیزر کوتاه به‌صورت رسمی تا به امروز منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار تریلر جدید فیلم تنت مشخص شده است. طبق پوستری که از این فیلم در روز گذشته در سالن‌های سینما قرار داده شده، تریلر جدید فیلم Tenet قرار است روز پنج شنبه این هفته منتشر شود که در این پوستر تنها نام فیلم قابل مشاهده است. این تریلر در واقع اولین تریلر رسمی فیلم خواهد بود که به‌صورت رسمی توسط شرکت برادران وارنر نیز منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Tenet

پیش از این نیز پوستر متحرکی از فیلم Tenet منتشر شده بود که طرفداران نولان براساس این پوستر متوجه شده بودند که تریلر این فیلم احتمالا پنج شنبه این هفته منتشر می‌شود. همچنین قرار است پیش نمایش اختصاصی از فیلم تنت پیش از نمایش فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) در سالن‌های سینما نمایش داده شود که مدت زمان آن ۶ دقیقه و ۱۶ ثانیه خواهد بود. جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا، دیمپل کاپادیا، آرون تایلر-جانسون، هیمش پاتل و کلیمانس پوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tenet حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Tenet برای اکران در ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم تنت منتشر نشده است.


منبع TailerTrack
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده