نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲

آنر ۹ایکس رونمایی شد؛ ۶ گیگابایت رم، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکلسی و دوربین سلفی پاپ‌آپ

برند آنر، طی مراسمی که در هتل المپیک تهران برگزار شد از آنر ۹ ایکس، جدیدترین گوشی میان‌رده خود رونمایی کرد. 

شب گذشته هتل المپیک تهران میزبان برگزاری مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی میان‌رده برند آنر با نام آنر ۹ایکس بود. این محصول به خانواده سری ایکس آنر تعلق دارد و با دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیلکسی، دوربین سلفی پاپ‌آپ ۱۶ مگاپیکلسی، ۶ گیگابایت رم و حافطه داخلی ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار ایران شده است. 

آنر ۹ایکس به دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکلسی با آپرچر f/1.8 مجهز است که سنسوری ۱/۲ اینچی دارد. این دوربین قدرتمند به کاربران امکان می‌دهد تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد هنگام ثبت لحظه‌ها داشته باشند و خاطراتشان را با کیفیتی بالا به حافطه ۱۲۸ گیگابایتی آنر ۹ایکس بسپارند. 

دوربین این گوشی دنباله‌رو سایر محصولات پرچم‌دار آنر است و فناوری هوش‌مصنوعی را با خود همراه دارد. این فناوری کمک می‌کند تا عکاسی در شب به بهترین شکل ممکن انجام شود. ۹ایکس با استفاده از هوش‌مصنوعی لرزش تصاویر در شب را حذف می‌کند و عکس‌های بدون لرزش و با کیفیت بالا ثبت می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از حالت عکاسی در شب باکیفیت (AIS Super Night Mode) عکاس‌های بسیار با کیفیتی حتی در محیط تاریک ثبت کنند.

گوشی های آنر

پرویز آریا، مدیر ارشد برند آنر درباره عملکرد این برند در عرضه محصولات گفت:

آنر همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را در بازار کشور عرضه کند و این محصولات صرفا محدود به گوشی‌های هوشمند نمی‌شود. آنر در حال عرضه و برنامه‌ریزی  اکوسیستم هوشمند خودش را در ایران عرضه می‌کند تا جنبه‌های مختلف زندگی کاربران را پوشش دهد.

با لنز فوق عریض تعبیه‌شده در آنر ۹ایکس نیازی نیست چند قدم به عقب بردارید یا نزدیک‌تر به هم بایستید تا در کادر جا شوید. با این دوربین می‌توانید با زاویه ۱۲۰ درجه فوق عریض عکاسی کنید تا از فضای بیشتری در تصاویر گرفته شده بهره‌مند شوید.

در نمایشگر تقریبا بدون حاشیه آنر ۹ایکس خبری از ناچ نیست و صفحه‌نمایش ۶.۵۹ اینچی آن امکان تماشای محتوا بدون هیچ مزاحمتی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. 

گوشی آنر ۹ایکس با حافظه رَم ۶گیگابایتی در بازار عرضه می‌شود و حافظه داخلی آن ۱۲۸گیگابایت است که تا سقف ۵۱۲ گیگابایت نیز می‌توان از کارت حافظه جانبی برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی استفاده کرد.

گوشی های آنر

در ادامه مراسم، پرویز آریا این سخنان را درباره گوشی آنر ۹ایکس گفت:

این گوشی هوشمند میراث خانواده ایکس را همراهش دارد این یعنی در این گوشی نیز شاهد امکانات گوشی‌های پرچم‌دار باقیمتی مناسب هستیم. پیش‌بینی می‌کنیم آنر ۹ایکس همانند آنر ۸ایکس از اقبال عمومی بالایی برخوردار باشد و فروشی خیره‌کننده را در بازار تجربه کنیم.

آنر ۹ایکس از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد تا بتوانید بیش از یک روز از آن استفاده کنید. همچنین به‌لطف استفاده از فناوری‌هایی مانند نسل سوم پردازنده گرافیکی توربو (GPU Turbo 3.0) مصرف باتری کاهش پیدا می‌کند و از طرف دیگر، عملکرد دستگاه در هنگام اجرای بازی در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد. 

جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در آنر ۹ایکس تعبیه شده است و برای انتقال اطلاعات و شارژ آن می‌توانید از یو‌اس‌بی نوع سی استفاده کنید.

آنر ۹ایکس با قیمت سه میلیون و ۸۹۹ هزار تومان در بازار عرضه شده است.  


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده