// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Super Mecha Champions؛ تایتان فال شرقی

Super Mecha Champions یک بازی موبایل آنلاین در سبک بتل رویال است که تیم سازنده برای جذاب نشان دادن بازی از بازی Titanfall الهام گرفته است.

بتل رویال یکی از مواردی است که در سال‌های اخیر شاهد رشد سریع و همه‌گیر شدن آن هستیم. در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی بتل رویال شرقی رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Super Mecha Champions، ساخته استودیو NetEase Games، یک بازی بتل رویال با طراحی‌های انیمه‌ای است که تیم سازنده برای سرگرم کردن مخاطب از مجموعه Titanfall الهام گرفته است. بازی آیفون و اندروید Super Mecha Champions داستان به‌خصوصی ندارد و روایت‌گر بازه زمانی است که انسان‌ها در ساخت ربات‌ها پیشرفت کرده‌اند و ربات‌های جنگی مختلفی را توسعه داده‌اند. ازاین‌رو شما در نقش یکی از استفاده کننده‌های این ربات‌های جنگی (Mecha) باید با سایر بازیکنان رقابت کنید.

Super Mecha Champions

 استودیو NetEase Games با قرار دادن نقاط ضعف و قوت در ربات‌ها و سلاح‌ها به‌خوبی تعادل را در گیم‌پلی بازی به‌وجود آورده است

ساختار بازی‌های بتل رویال بدین شکل است که ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه بسیار وسیع در حالتی برابر قرار می‌گیرند. در ادامه بازیکنان برای کسب تجهیزات و اول شدن باید با یکدیگر مبارزه و نقطه‌به‌نقطه نقشه بازی را بگردند. البته دراین‌میان باید مراقب بسته شدن دایره بازی هم باشید، زیرا با گذشت زمان، نقشه بازی بیش‌ازپیش کوچک‌تر می‌شود تا رقابت میان بازیکنان باقی‌مانده، هیجان‌انگیزتر از قبل شود. بازی موبایل Super Mecha Champions هم از این قاعده مستثنا نیست. بازیکنان در بخشی از نقشه بازی قرار می‌گیرند و باید با یکدیگر مبارزه کنند. البته Super Mecha Champions تفاوت‌هایی با سایر بازی‌های این سبک دارد. اولین مورد این است که بازیکن هدایت کاراکتری را برعهده می‌گیرد که از همان ابتدا اسلحه مخصوص‌به خود را دارد. در ادامه و با کشتن سایر دشمنان، می‌توانید آن‌ها رو لوت و سلاح بهتری را کسب کنید. همچنین در ابتدای بازی موبایل Super Mecha Champions هم یک بخش آموزشی برای شما درنظر گرفته شده است که به‌خوبی با ساختار بازی آشنا می‌شوید.

در ابتدای متن گفته شد که Super Mecha Champions از سری تایتان فال الهام گرفته است. موردی که کاراکترها را از یکدیگر متمایز می‌کند، ربات‌ها هستند. تیم سازنده همانند تایتان‌فال از ربات‌های جنگی مختلفی استفاده کرده است که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارند. بعضی از آن‌ها به‌واسطه‌ی شمشیر‌های قدرتمند به شما حمله می‌کنند و بعضی دیگر از رگبار یا موشک‌انداز استفاده می‌کنند. رفته رفته و کسب امتیاز‌های بیشتر در بازی، می‌توانید آیتم‌ها تزئینی و صندوق‌های رایگانی را کسب کنید که باعث آزاد شدن ربات‌ها و شخصیت‌های بیشتر می‌شود. نحوه‌ی استفاده از ربات‌ها هم بدین شکل است که با گذر زمان، نوار استفاده از آن پر می‌شود. پس از پر شدن نوار می‌توانید ربات خود را صدا بزنید و از او استفاده کنید. در‌این‌میان اشاره کنم که انجام فعالیت‌هایی مثل کشتن سایر بازیکنان می‌تواند روند پر شدن نوار ذکر شده را افزایش دهد. جدا از نحوه مبارزه، هر ربات دو مهارت حرکتی و یک مهارت تهاجمی منحصربه‌فرد هم دارد که لذت مبارزات را افزایش می‌دهد. شاید با خود بگویید که وجود ربات‌ها و نحوه قرار گرفتن بازیکنان در نقشه بازی تعادل و برابری را برهم می‌زند.

Super Mecha Champions

استودیو NetEase Games با قرار دادن نقاط ضعف و قوت در ربات‌ها و سلاح‌ها به‌خوبی این مشکل را رفع کرده است و اگر در استفاده از ربات خود مهارت داشته باشید، به‌خوبی می‌توانید پیروز میدان باشید. همچنین یک بتل پس هم برای بازی درنظر گرفته شده است که با خرید و کسب Xp می‌توانید آیتم‌های تزئینی و کاراکترهای مخصوصی را آزاد کنید. درکنار تمامی موارد ذکر شده، بد نیست به گرافیک بصری بسیار خوب بازی اندروید و آیفون Super Mecha Champions هم اشاره‌ای داشته باشم. تیم سازنده برای با کیفیت‌تر نشان دادن جلوه‌های بصری از ویژگی‌های انویدیا فیزیکس استفاده کرده است و ظاهر انیمه‌ای و شرقی بازی هم به‌خوبی می‌تواند هواداران این دسته از بازی‌ها را کسب کند. تنها موردی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که بازی آیفون و اندروید Super Mecha Champions نزدیک به دو گیگابایت حجم دارد و تنها یک حالت بتل رویال آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد. بااین‌تفاسیر اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های بتل رویال هستید، Super Mecha Champions می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد.

دانلود بازی Super Mecha Champions


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده