// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰

ویژه برنامه کلاسیکو عادل فردوسی پور رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد

به‌تازگی مشخص شده است که ویژه برنامه کلاسیکو به تهیه کننده عادل فردوسی‌ پور، تنها در ۲۴ ساعت به یک میلیون و ۸۲۰ هزار بیننده دست پیدا کرده است.

روز یکشنبه بود که ویژه برنامه کلاسیکو با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌ پور و مجری‌گری پژمان جمشیدی روی شبکه‌ نمایش خانگی پخش شد. طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، روابط عمومی کلاسیکو اعلام کرده که ویژه برنامه کلاسیکو توانسته است مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

به‌عبارتی ویژه برنامه کلاسیکو تنها در ۲۴ ساعت توانسته است یک میلیون و ۸۲۰ هزار بیننده داشته باشد. البته رقم ذکر شده، حداقل بیننده‌هایی است که کلاسیکو را تماشا کرده‌اند، زیرا هر دستگاه تماشا مثل تلویزیون یا مانیتور می‌تواند بیش از یک بیننده داشته باشد. ازاین‌رو تعداد اصلی بیننده‌های کلاسیکو قطعا بیشتر از یک میلیون و ۸۲۰ هزار نفر است. کلاسیکو به‌مناسبت نزدیک شدن دو بازی حساس و هیجان‌انگیز رئال مادرید و بارسلونا تدارک دیده شده است.

تماشای این برنامه برای کاربران رایگان است و قسمت اول آن، بیشترین تعداد بازدید در بین تمامی محتویات شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است. از مهمان‌هایی که در کلاسیکو حضور دارند، می‌توان‌به علی دایی، وریا غفوری، امیرمهدی ژوله و ژابی آلونسو اشاره کرد که حول بازی این دو تیم سرشناس گفت‌وگو خواهند کرد. انتظار می‌رود با پخش شدن قسمت‌های بیشتر از این برنامه، شاهد رسیدن به دستاوردهای بیشتری باشیم. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده