// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

شایعه قیمت و تاریخ عرضه پلی استیشن 5 از سوی سونی تکذیب شد

فامیتسو در مکاتبه‌ی اخیر خود با سونی اعلام کرده که قیمت ۶۰۰ دلاری و تاریخ عرضه پلی استیشن 5 در دسامبر ۲۰۲۰ شایعه است و حقیقت ندارد.

در گذشته شایعاتی در وبسایت ژاپنی Gamers Gate منتشر شده بود حول اینکه پلی استیشن 5 در تاریخ ۱۴ آذر ماه ۹۹ (چهار دسامبر ۲۰۲۰) با قیمت ۶۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین در ادامه اعلام شده بود که مدل قوی‌تر پلی‌استیشن 5 که همانند پلی استیشن 4 پرو برای این نسل است، ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. 

بااینکه در مقاله از قطعی نبودن این اخبار نوشته شده بود، اما طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، فامیتسو مقاله‌ای را منتشر کرده تا این شایعات را بررسی کند. فامیتسو در مقاله خود اعلام کرده که شایعات منتشر شده حقیقت ندارند و برای مطمئن شدن از این قضیه با سونی مکاتبه کرده است. سونی هم در جواب به فامیتسو اطلاعات منتشر شده در مورد PS5 را تکذیب کرده است.

البته این برای اولین بار نیست که سایت ژاپنی Gamers Gate همچیت شایعاتی را منتشر می‌کند. بااین‌حال در رویداد The Game Awards 2019 اولین بازی کنسول نسل نهمی سونی با نام Godfall معرفی شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی از ظاهر و قیمت PS5 رونمایی می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده