نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تصاویر جدید Final Fantasy VII Remake ما را بیشتر با کاراکترهای بازی آشنا می‌کند

تصاویر و نقاشی‌های جدیدی از بازی Final Fantasy VII Remake توسط اسکوئر انیکس در مجله‌ی Famitsu منتشر شده است که روی طراحی زیبای محیط و کاراکترهای این بازی تمرکز دارند.

اسکوئر انیکس تعدادی تصویر و نقاشی جدید از محیط زیبای بازی Final Fantasy VII Remake منتشر کرده است. این تصاویر برای طرفداران مجموعه محبوب فاینال فانتزی، یادآور خاطرات قدیمی این بازی هستند. در بین این تصاویر جدید، چهره‌های آشنایی همچون کلاود و سفیروث را می‌بینیم. علاوه‌بر این دو شخصیت، ظاهر جدید و جذابی از کاراکترهای شینرا، آیریث و بقیه را نیز می‌توانیم مشاهده کنیم.

تصاویر و نقاشی‌های جدید توسط مجله Famitsu منتشر شده‌اند. در میان این تصاویر، کاراکتر سفیروث را ببینیم که در میان شعله‌های آتش در حال راه رفتن است. تصاویری از رندر شخصیت‌های سفیروث، شینرا و شیوا را نیز می‌توانیم مشاهده کنیم. در کل این تصاویر روی کاراکترهای اصلی همچون کلود و آیریث، تمرکز دارد. در پایین می‌توانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید:

ریمیک بازی Final Fantasy VII در تاریخ ۱۳ اسفند برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. اگر مدت انحصاری بودن این بازی را یک‌ ساله درنظر بگیریم، احتمالاً این بازی در اواخر سال آینده برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد. می‌دانیم که این بازی به صورت یک سری چند قسمتی برنامه‌ریزی شده است. اولین قسمت از این سری بازسازی و توسعه جریان بازی اصلی در میدگار (Midgar) خواهد بود. اسکوئر انیکس هنوز درباره زمان انتشار یا تعداد قسمت‌های بعدی این بازی، هیچ حرفی نزده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده