// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

Wan-Fu در قالب یک بسته الحاقی به بازی Samurai Shodown اضافه خواهد شد

استودیو SNK با انتشار یک تریلر اعلام کرد که Wan-Fu نام قهرمان بعدی بازی Samurai Shodown است که در تاریخ ۲۷ آذر ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

Samurai Shodown را می‌توان یکی از بازی‌های مبارزه‌ای هیجان‌انگیز و با کیفیتی دانست که در سال ۲۰۱۹ برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 عرضه شده است. این در حالی است که قرار بود این بازی روی تمامی پلتفرم‌های به‌صورت همزمان عرضه شود، اما در ادامه نسخه پی سی و نینتندو سوییچ تأخیر خورد. بااین‌حال سامورای شودان در اوایل سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود.

یکی از مواردی که باعث می‌شود یک بازی مبارزه‌ای تازه و نو باقی‌ بماند، عرضه بسته‌الحاقی‌های مختلف است که شامل مبارزان جدید می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت SNK به‌تازگی تریلری را منتشر کرده که کاراکتر بعدی Samurai Shodown را نشان می‌دهد. باتوجه‌به تریلر منتشر شده، شاهد Wan-Fu هستیم که در تاریخ ۲۷ آذر ماه (۱۸ دسامبر) در قالب یک بسته الحاقی به بازی سامورای شودان اضافه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی کاراکتر Wan-Fu در بازی Samurai Shodown را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده