نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

اولین تیزر بازی GladiuX منتشر شد

اولین تریلر از بازی GladiuX که در واقع دنباله معنوی Gladiator Begins است، منتشر شد.

بعد از معرفی بازی GladiuX توسط Acquire، اولین تیزر تریلر این بازی توسط استارکستر گیمز منتشر شد. این ویدیو، بیشتر روی ماهیت بازی GladiuX به‌عنوان یک مبارزه‌ی گلادیاتوری تمرکز می‌کند و ما در برخی از صحنه‌های از آن، علاوه‌بر تمرین و مبارزه‌ی جنگجویان، کاراکترهایی را مشاهده می‌کنیم که ظاهراً به یک بانوی نجیب زاده و فرمانده‌ی جنگجویان روم باستان تعلق دارند.

شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده کنید. ضمن اینکه جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که در ادامه‌ی این تریلر تأکید می‌شود که گیم پلی و طراحی گرافیکی این بازی هنوز در مراحل توسعه قرار داشته و این تصاویر به منزله‌ی محصول نهایی نخواهند بود.

تماشا از یوتوب

در حال حاضر اطلاعات بسیار محدودی از بازی GladiuX داریم. ما می‌دانیم که این بازی یک دنباله‌ی معنوی از Gladiator Begins است که با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine توسعه داده شده است. اتفاقات این بازی در روم باستان و در دوران حکومت امپراطور شانزدهم، مارکوس اورلیوس رخ می‌دهد. بازیکنان قرار است در نقش جنگجویان گلادیاتور حاضر شده و با نشان دادن مهارت‌ها و لیاقت خود، سند آزادی خود را دریافت کنند.

اگر تاکنون با نام استارکستر گیمز آشنایی نداشتید، باید گفت که دفاتر این استودیو در بالتیمور، مری لند، چین و ژاپن قرار دارد. از جمله مشهورترین پروژه‌های توسعه‌دهندگان استارکستر، می‌توان به So Many Me و A.R.E.S. Extinction Agenda EX اشاره کرد. اما این استودیو علاوه‌بر بازی‌های اختصاصی به مدت ۲۸ سال در طراحی جهان بازی‌های بسیاری از استودیوهای مشهور دخیل بوده است.

GladiuX در سال ۲۰۲۰ برای پی سی و کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. تاکوما اندو، مدیرعامل شرکت Acquire چندی پیش برای انتشار این بازی روی کنسول‌ پلی‌استیشن 5 ابراز تمایل کرده است. در هر حال این امر به تأیید Sony Interactive Entertainment بستگی دارد و ما درباره‌ی سایر پلتفرم‌هایی که از این بازی پشتیبانی خواهند کرد چیزی نمی‌دانیم.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده